antilek beker/ tuitbeker

Wat is nu een goede en handige tuitbeker/ antilekbeker? Ik heb inmiddels verscheidene geprobeerd maar ben er nog niet uit. Heb die van Nuby maar die is onhandig in gebruik en ik heb elke keer ruzie met de dop. Verder komt het drinken ern net zo hard weer uit omdat er teveel drinken tegelijk uitkomt ( denk ik). Ik heb harde bekers maar die gooit hij door de kamer. Flesje wil ik vanaf ( behalve dan voor de melk) en een open beker is nog te veel van het goede al zijn wel aan het oefenen met zon open difrax beker. Dus graag tips?!!

En zijn jullie ook al aan het oefenen met drinken uit een beker??

Groetjes

Ellen

De rietjesbeker van nuby!!! Echt een aanrader… (Ymke wilde nergens uit drinken, maar uit de rietjesbeker wel)

Drinken uit een bekertje vanaf 10 maanden geprobeerd… Geen succes. Nu wel, gaat ook gelijk goed nu.

nou hier werkt niks :roll:

Hij snapt het gewoon niet…

Alles probeer ik steeds een aantal dagen maar hij krijgt niks binnen.

Misschien dat ik maar voor een gewone beker ga, want met begeleiding lukt hem dat wel.

Rhodé heeft na heel veel verschillende tuitbekers geprobeerd te hebben, vanaf 10 maanden de rietjes beker. Super ding!

Een gewone beker deden wij zodra ze echt mee ging eten. Aan tafel dus een gewone beker en tijdens spel oid de rietjesbeker.

Quinten smijt alle tuitbekers weg… hij moet ze gewoon niet… Hij zit dus gewoon nog aan de fles.

Ik probeer het elke dag even, maar tevergeefs.

Ik vind die van Avent wel handig omdat je daar ook makkelijk weer een gewoon flesje van maakt.

ook hier de rietjesbeker!!!

blijf erbij dat het een superbeker is

bij ons werkte het ombouwen van een aventflesje perfect…

gewoon een anti-lek tuit gekocht en dat ipv de speen erop… geweldig…

Dat was bij Tessa het enige dat werkte in het begin… die wilde eerder nooit drinken en uit dat ding wel…

Het is en blijft uitproberen…

Ik vind de bekers van Avent met de zachte tuit geweldig, en mijn meiden ook. Bo dronk er pas met 12 maanden uit, maar die dronk ook niet uit andere tuiten.

Nikkie drinkt er toevallig sinds vandaag uit. Ik had het een paar weekjes geleden een keer geprobeerd en ze moest er niks van weten. En vandaag? Hup daar ging ze!

Bas drinkt vanaf een 7 a 8 maanden uit een gewone beker en uit een antilekbeker van Bfree, dat is er een met een soort speen, want meneer weigerd een harde tuit, behalve dan bij de oppas.

Hij drinkt sinds een maand zelfstandig uit een beker maar de tuitfles is nog in gebruik :mrgreen: 1 a 2 x per dag als hij melk krijgt

Wij hebben deze:

We hebben vrijwel alle bekers gehad, maar deze is ook echt antilek :smiley:

@welkom wrote:

Bas drinkt vanaf een 7 a 8 maanden uit een gewone beker en uit een antilekbeker van Bfree, dat is er een met een soort speen, want meneer weigerd een harde tuit, behalve dan bij de oppas.

Hij drinkt sinds een maand zelfstandig uit een beker maar de tuitfles is nog in gebruik :mrgreen: 1 a 2 x per dag als hij melk krijgt

Zo wat snel en goed denk ik :slight_smile:

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Heb nu een rietjes beker en een beker van etos eigen merk. Het is nog wel even oefenen…

Senne heeft deze “antilekbeker”

mà à r…

die lekt! :wall: :hand:

Tejo wilde er eerst ook weinig van weten :hand: Antilek en zonder antilek geprobeerd (maar niet alleen uiteraard).

Dan weer een weekje gewoon in de kast en dan weer eens proberen.

Overigens dronk hij wel al zijn joghurt uit een beker. Maar ik denk dat ik er zelf niet zo handig mee ben, want mijn man doet het veel netter dan ik. Ik giet te hard :lol:

Een oude antilek beker nog van mijn nichtje (zus haar dochter inmiddels 10 jaar) werkt het beste. geen idee welk merk (bambino kan dat? staat bij het plaatje)

Bij de trekpleister vorige week een soortgelijke beker gekocht en die vind hij ook erg fijn.

Omdat ik niet alsmaar tuitbekers wilde kopen, want sommige zijn toch best prijzig, heb ik er ook 1 bij de prenatal gekocht. Die kan eigenlijk zo de prullenbak in, zo’n onding vind ik het. Drinkt prima, maar ik krijg de dop er steeds niet meer af :wall:

Tejo drinkt overigens niet altijd goed eruit. Hij vind het ook erg leuk om eruit te drinken en het ondertussen zo uit zijn mond te laten open :wall:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Als Juul aan tafel zit krijgt hij z’n drinken uit een beker (en op het kdv) maar ik kan sinds vanmorgen zeggen dat hij eindelijk ontdekt heeft hoe de rietjesbeker van Nuby werkt… Dus daar zal nu vaker zijn drinken uit krijgen, vind het wel makkelijk…

zijn melk krijgt hij wel nog uit de fles, vooral 'savonds vind ik het wel prettig, het is dan echt een rust momentje, lekker bij mama of papa op schoot… rust…