Jayden heeft half kroeshaar (curly?) en het is dus een ramp om te kammen… Gebruikte altijd babyshampoo, maar dat ontklit dus niet. Heb ook antiklit spray gebruikt, maar kan niet zeggen dat het werkt :roll: .
Nu heb ik dus een cremespoeling gebruikt voor krullen, maar dat is dus wel gewoon voor ‘volwassen’. Het ging heel goed hoor, kwam niet in de ogen ofzo, maar ik twijfel dus of hij dit al kan en mag gebruiken? Wat is de reden dat er babyshampoo is? Alleen voor de ogen? Er zit namelijk ook (bijna) geen zeep in de shampoo, dus dat zal er ook mee te maken hebben toch?
Nu is mijn vraag dus: wat kan ik nu het beste gebruiken, heeft iemand tips?
van zwitsal is er ook antiklit shampoo voor kinderen maar das eigenlijk voor meisjes Maar echt spectaculair ontwarren doet dat niet hoor…
ik zou af en toe cremespoeling gebruiken of antiklit voor volwassenen…doe ik af en toe bij jinthe ook. Geen idee of het kwaad zou kunnen…lijkt me van niet :think:
Nou, vandaar mijn vraag ook eigelijk: ik heb iets tegen Zwitsal :oops: . Wilde dus altijd zo natuurlijk mogelijk, had eerst Weleda (maar hadden ze geen shampoo van) en nu dus Zarqua. Super voor babyhaar, maar niet voor Kroeshaar van een peuter :mrgreen:
Maar hetgeen ik nu gebruik is erger dan zwitsal, dus daar gaan mijn principes al
Had het gister dus gebruikt, die *ndrelon ‘perfecte krul’, en zijn haar was vanmorgen heel goed kambaar! (hij had niet in de gaten dat ik aan het borstelen was :mrgreen: )
Saba heeft geen krul, maar súpersteil haar (erfenisje van d’r moeder :oops: :mrgreen: ) en het klit enorm soms. Hem@ heeft antiklit in jongens- en meisjesvariant (stoere mannengeur vs. zoete meisjesgeur) en die spuit je na het wassen op het haar en dat werkt écht heel goed :thumbup: .