Anti slip sokken

Vroger… toen J nog wat kleinere voeten had :angel: … kocht ik anti slip sokken bij de H&M. Ik vind ze ideaal. Maarja die voeten groeien maar, en die sokken gaan maar tot maat 22 ofzo. Iemand nog een tip waar ik grotere maten goede anti slip sokken kan vinden?

Sokkenkraam op de markt, en bij babywalz (online) …

Op de markt ofzo. Mijn moederr heeft ze nog voor de jongens. En die hebben inmiddels maat 31 en 33 ofzo. Ideaal om te spelen op een gladde vloer.

volgens mij hebben ze ze bij de c&a in grotere maten.

hier is onze jongste nu de 3e gebruiker van een stel van Falke.

Zijn wel iets duurder, maar blijven wel ontzettend goed :thumbup:

Hier ook falke, echt super dingen!!! Heb nog nooit zulke goede gevonden! :smiley:

Hier sokken van de Zeeman.

Vandaag 6 paar gescoord bij de C&A :angel: , bedankt Lonneke. Wel alleen maat 21 tot 23, maar we kunnen weer even vooruit.

Nienke, hebben ze standaard anti slip bij de Zeeman of net in een aanbieding? Van de week hadden ze niks…

Falke… ik heb eens zitten neuzen op i’net maar zag alleen maten voor volwassenen, 10 euro voor een paar. Vond dat best prijzig. Of zijn kleinere maatjes voordeliger?

@marietje wrote:

Vandaag 6 paar gescoord bij de C&A :angel: , bedankt Lonneke. Wel alleen maat 21 tot 23, maar we kunnen weer even vooruit.

Nienke, hebben ze standaard anti slip bij de Zeeman of net in een aanbieding? Van de week hadden ze niks…

Falke… ik heb eens zitten neuzen op i’net maar zag alleen maten voor volwassenen, 10 euro voor een paar. Vond dat best prijzig. Of zijn kleinere maatjes voordeliger?

wij hebben hier in het centrum meerdere winkels die ze ook in kindermaten verkopen, geloof dat wij toen 6,95 betaald hebben.

fijn dat ze ze hadden! misschien gaan ze niet groter dan maat 23 omdat ze niet in schoenen aan mogen?