Anti-mug baby? En klamboe buggy?

Het onderwerp zegt het al, ik kan geen anti-mug vinden die ik mag gebruiken voor ons zoontje. Iemand een idee??



Ook kan ik geen klamboe voor een buggy vinden, wel voor een reiswieg…



Oja en is er speciale aftersun voor babies?? (ook al houdt ik hem zoveel mogelijk uit de zon).



Thanks!



Do

anti mug kun je bij de apotheek hallen zijn twee varianten in(heb er hier ook een staan, geloo fdat ie byebites heet… Is op basis van eucalyptus en citronella…

Okay! Thanks! Ik moet ook nog orisel junior halen, dus dan kijk ik gelijk daar even naar!

ik was ook wat sceptisch maar het lijkt hier prima te hebben geholpen… nadat ik dat ben gaan sprayen geen muggebeet meer gehad



Overigens klamboe voor de buggy, nee , misschien dat je met behulp van de kap, de klamboe van de wandelwagen kunt spannen?

en qua aftersun, ik gebruik voor daan de zonnespray van vichy en weet dat daar ook aftersun van is. Maar die is er ook van zwitsal, nivea etc…

Ik had bij de prenatal een anti muggen stekker gehaald. Zou een zachte toon uitkomen welke muggen zou wegjagen. Maar wat mij betreft jaagt ie iedereen weg dus das iig geen aanrader!!

Ik heb een klamboe voor de kinderwagenbak. Maar die kun je ook over de buggy doen als je de kap openzet. Gekocht bij prenatal.

Die dingen zijn vaak universeel. Net als de regenkap. Die was ook voor de bak en voor de buggy.

Bij mijn buggy zat wel een klamboe. WAAR hij is is wel de vraag :mrgreen:

do… anders iemnad die handig is met naald en draad? een reststuk vitrage en een stuk elastiek heb je zo een handige klamboe voor over de buggy!



en aftersun… is hier gewoon de aftersun die ik ook gebruik, van da merk!