welke beker is dat,
heb nu nuby en avent, maar deze lekken allebei.
ook die van de kruidvat lekt,
die van de hema! kan zelfs warme thee in en lekt dan nog niet fijne beker, wij hadden altijd soort gelijk uit duistland maar sinds hema rij ik daar niet meer voor heen
@hendrika wrote:
die van de hema! kan zelfs warme thee in en lekt dan nog niet fijne beker, wij hadden altijd soort gelijk uit duistland maar sinds hema rij ik daar niet meer voor heen
Hier andere ervaringen met de Hema hoor.

Ik heb ergens onderweg besloten dat anti-lek niet bestaat. Of ik heb gewoon altijd pech gehad.
Ik heb een kruitvatbeker maar die lekt niet.
En anders die van hema idd :thumbup:
@Mariiyelle wrote:
Ik heb een kruitvatbeker maar die lekt niet.
welke van de kruidvat
ik heb echt die hele simpele met dat blauwe deksel vh merk bambino
waar je de antilek zelf erop moet drukken
die van de hema :thumbup:
@knollie1 wrote:
@Mariiyelle wrote:Ik heb een kruitvatbeker maar die lekt niet.
welke van de kruidvat
ik heb echt die hele simpele met dat blauwe deksel vh merk bambino
waar je de antilek zelf erop moet drukken
Kruitvat heeft er veel idd…
Deze heeft Katie;

Ik zweer bij de bekers van Pinqi,maar zijn niet meer overal verkrijgbaar. Isi heeft ze ook, en zijn echt anti-lek
Ik heb de rietjesbekers van Avent, die lekken ook hier…
Iemand een idee voor een antilek rietjesbeker??
Oh en als iemand weet waar je vervangende rietjes kan kopen… :oops:
Hema!
De beker met de dop die je erop moet drukken (niet draaien)
Ik heb een antilek tuitbeker van Difrax, lekt hier ook echt niet.
En een antilek rietjesbeker van Nuby, lekt hier ook echt niet…
@D. wrote:
@hendrika wrote:die van de hema! kan zelfs warme thee in en lekt dan nog niet fijne beker, wij hadden altijd soort gelijk uit duistland maar sinds hema rij ik daar niet meer voor heen
Hier andere ervaringen met de Hema hoor.
Ik heb ergens onderweg besloten dat anti-lek niet bestaat. Of ik heb gewoon altijd pech gehad.
Dat denk ik ook :mrgreen: . In mijn 4 jarig bestaan als mama heb ik heel wat bekers uitgeprobeerd, maar ik heb ´m nog nooit gevonden 8)
geen enkele beker is 100% anti-lek. denk dat je die zoektocht beter kunt staken.
Sorry ik heb ook die van Nuby, niet van Avent (dat waren de gewone flessen )
nou echte anti lek bestaat er na mijn mening echt wel.
ik heb flessen en bekers uit duistland van nuk (http://www.de) mijn kids hebben nooit krampen gehad en ik heb nooit een lekkende bekers gehad.
de oudste heeft nu zelfs hiervan een soort bidon die mee gaat na school super en makkelijk schoon te maken mocht het tuitje kapot gebeten zijn kan ik er zo een nieuwe inkopen.
de tuitbekers doe ik gewoon warme thee in boullion of dergelijke en er gebeurt niets en staan hier zelfs bekers in de kast die nu al 6 jaar oud zijn.
die rietjes bekers vind ik helemaal een drama
ik had die van difrax. en Juul begon elke kee te huilen als ik die gaf,
dus denk laat ik eens proberen, maar daar kan ik niet eens drinken uit krijgen, laat staan zon klein meiske.
ik ga morgen (als er geen sneeuw ligt) maar eens naar de Hema
Hier ook altijd die van difrax (met zo’n “zandloper” model erin). Nooit problemen mee gehad. Drinken ging prima uit dat ding.
Heb inmiddels nieuwe rietjes gehaald bij de Etos!!