Aangezien er privé nogal wat bij ons speelt wil ik graag mijn vraag anoniem stellen.
Is de kans aanwezig dat je zwanger kan zijn als je normaal gesproken aan de pil bent, maar door alle stress meerdere pillen( in eerste week 1 en in 2e week 2x achter elkaar) bent vergeten en ook nog eens condoom gescheurd?
Ik heb ondertussen de pil wel gewoon doorgeslikt en heb nog 2 dagen te gaan.
Mocht het zo zijn, is het goed en welkom. maar liever niet...
Ja, die kans bestaat idd. Ik weet niet van welk merk je pil is, anders kan je daar ook nog even op googlen.
Verder weet ik weld at als je halverwege je strip 1 of 2 pilletjes vergeet in te nemen dat je zwanger kan worden.
Sterkte ermee!
zeker weten dat je door de pil heen zwanger kan worden, heb wandelend bewijs :lol:
laat staan bij het vergeten, en een gescheurde condoom.
maar om zeker te zijn, zou ik zeggen ga een testje halen
maar als ik goed lees, vraagt anoniem, wanneer ze kan testen?
De kans is idd zeker aanwezig het correct slikken in week 1 is cruciaal. Week 2 schijnt geen problemen te geven maar als ik het lees ben je in beide weken 2 pillen vergeten? Dus alle reden om je ongerust te maken met een gescheurd condoom :shifty:
Je moet nog 2 dagen van je derde week? Ik zou je stopweek afwachten en als je niet ongi wordt een test doen op de dag dat je weer met de nieuwe pilstrip zou moeten starten. Dus over 9 dagen even een testje doen