Ik heb dit al maanden, heb zelfs mijn nummer veranderd maar ging gewoon door. Ik word soms in een uur 4 of 5 keer gebeld.
Het maakt mij echt helemaal stapel gek. Ik krijg namelijk een dode lijn aan de de telefoon (ga morgen eens kijken of het na 19 sec) ophoud.
Vaak bellen computers nummers en als er dan wordt opgenomen worden ze doorgeschakeld met een operator om iets te verkopen.
Maar je kan ook een dode lijn krijgen. Heeeeeeeeeel vervelend.
Want je hoort het verschil tussen iemand die niets zegt en gewoon helemaal niets, een dode lijn.l
Ik heb nu meerdere telefoontjes opgenomen en genoteerd. Dan kan mijn provider zien wie er heeft gebeld. Zij gaan diegene (bedrijf) dan een brief sturen met het verzoek per direct mijn nummer uit hte systeem te halen.
Ik hoop echt dat dat de oplossing is want het is gewoon echt regelrechte stalking. Ik raak er helemaal van in de war, het voelt alsof er 2 handen op mijn nek drukken. Het is zo’n vreselijk naar gevoel wat je overkomt als je weeer gebeld wordt en het is een onbekend nummer…
(ik kan bijna janken zo erg is het)…
Als ik ooit erachter kom wie of welk bedrijf het is dan klaag ik ze echt aan…
Regelrechte stalking is het…
Dit is vreselijk zeg! Afschuwelijk! Ik hoop dat je er snel achter komt wie het is en dat er een einde aan komt!
Helaas moet ik wel opnemen, mijn werk belt anoniem…
dat vind ik wel heel erg raar hoor, waarom is dat?
Uberhaupt vind ik anoniem bellen not-done, die afgeschermde mobiele nummers, dat is toch raar? ik snap niet waarom.
Hoezo not done? Iedereen staat vrij om dat te doen, vind het raar als je die keuze niet meer zou hebben. Het stalk gedrag is juist de reden dat ik vorig jaar gevraagd heb mijn nummer anoniem te maken. Ik weet dat sommige mensen dan niet opnemen, maar dan spreek ik dus idd de voicemail in.
Uberhaupt vind ik anoniem bellen not-done, die afgeschermde mobiele nummers, dat is toch raar? ik snap niet waarom.
Hoezo not done? Iedereen staat vrij om dat te doen, vind het raar als je die keuze niet meer zou hebben. Het stalk gedrag is juist de reden dat ik vorig jaar gevraagd heb mijn nummer anoniem te maken. Ik weet dat sommige mensen dan niet opnemen, maar dan spreek ik dus idd de voicemail in.
Nou, zoals je zelf zegt, vind je het vervelend om anonieme telefoontjes te krijgen, waarom zou je dan je eigen nummer afschermen?
???
Hoezo, als mensen bellen met het doel dat er wordt opgenomen ben je toch diezelfde seconden niet meer anoniem?
Dus heeft het toch ook geen nut anoniem te bellen?
Ik heb dit al maanden, heb zelfs mijn nummer veranderd maar ging gewoon door. Ik word soms in een uur 4 of 5 keer gebeld.
Het maakt mij echt helemaal stapel gek. Ik krijg namelijk een dode lijn aan de de telefoon (ga morgen eens kijken of het na 19 sec) ophoud.
Vaak bellen computers nummers en als er dan wordt opgenomen worden ze doorgeschakeld met een operator om iets te verkopen.
Maar je kan ook een dode lijn krijgen. Heeeeeeeeeel vervelend.
Want je hoort het verschil tussen iemand die niets zegt en gewoon helemaal niets, een dode lijn.l
Ik heb nu meerdere telefoontjes opgenomen en genoteerd. Dan kan mijn provider zien wie er heeft gebeld. Zij gaan diegene (bedrijf) dan een brief sturen met het verzoek per direct mijn nummer uit hte systeem te halen.
Ik hoop echt dat dat de oplossing is want het is gewoon echt regelrechte stalking. Ik raak er helemaal van in de war, het voelt alsof er 2 handen op mijn nek drukken. Het is zo’n vreselijk naar gevoel wat je overkomt als je weeer gebeld wordt en het is een onbekend nummer…
(ik kan bijna janken zo erg is het)…
Als ik ooit erachter kom wie of welk bedrijf het is dan klaag ik ze echt aan…
Regelrechte stalking is het…
HIer vorig jaar exact het zelfde mee gemaakt, ik werd ook in een uur zeker 5 keer gebeld, maar vaak ook om de paar minuten.
Ik heb alle gegevens genoteerd, en t doorgegeven aan mijn provider, maar die konden mij mij niks traceren omdat er nooit iemand aan de andere kant van de lijn was, dus ook een dode lijn zeg maar.
Ik werd er gek van, bij mij was het vaak zelfs na 8 uur savonds, en zo maar opeens was het voorbij, waarom weet ik nog steeds niet.
Bij ons is het waarschijnlijk een callcentre geweest.
Ik hoop dat t bij jou ook snel voor bij zal zijn.
Een tip, kijk eens op infofilter, daar kun je je zelf afschermen voor enquetes en dergelijke
Mijn moeder had dat ook, die heeft een scheidsrechtersfluitje bij de telefoon gelegd en steeds als er geen reactie kwam blies ze heel hard op dat ding. Toen was het erg vlug over! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: