Anne wil steeds minder Bv

Mijn meissie krijg vandaag al 10 maanden Bv,Had het nooit gedacht te halen.Maar ik ben nu zo trots dat Zij en Ik Samen 10 maanden bv hebben gehaald,Maar ze wil nu steeds minder vaak bv,Sóchtens een paar slokjes,EN savonds een paar slokjes,En af en toe snachts 1/2 slokjes,Is dat normaal op de leeftijd van 10 maanden,of is ze het nu zelf langzaam af aan het bouwen ???Ik wil nog lang niet stoppen met bv ben bang dat het nu helemaal terug loopt,Me (.)(.) Zijn sóchtends (.)(.) En savonds zijn ze ( . )( . ) En doen ze zeer en als ze dan drinkt verslikt ze zich zo hard spuit het.

Dus mijn vraag is dit normaal hoe het gaat >???

Zou namelijk graag de 1 jaar bv willen halen :oops:

Ik kan me voorstellen als je kindje voldoende binnenkrijgt met bijvoeding, dat ze uit zichzelf op een natuurlijke manier gaat afbouwen. Hoe jammer dat ook is. :hug:

ja ik weet niet of dit zo goed gaat maar helaas blijven de andwoorden weg.

zeer jammer van de die-hard Bvérs :snooty: :snooty: :snooty: :snooty: :snooty:

kim is mooi weer iedereen zit buiten denk ik :think: Ze zullen vast vanavond reageren.

Kan je wel mijn ervaring geven

Vienna wilde ook ind met een maandje of 10 niet zo vaak meer enkel in de ochtend en in de avond. Misschien ben je nu ook meer buiten dat de momenten om te gaan drinken er nietzo zijn.

Ben je al ongesteld geweest ? Zoniet misschien komt die eraan dan wilde mijn kindjes ook niet zo vaak drinken :think:

Geef je misschien door warme weer vaker vocht gewoon te drinken dan ja hebben ze ook minder dorst.

Ik denk ook dat ze de bv zelf aan het afbouwen is.

Mijn oudste deed dat ook en hij heeft dus 10 maanden bv gehad.

Ik zou gewoon blijven geven op verzoek,misschien is het een periode.

Je (.)(.) moeten ws. even wennen maar heel snel teruglopen doet het rond deze tijd ook niet snel hoor…ik heb heel lang maar 2x gegeven vanaf een maand of 10/11 bij mijn meisje en de laatste weken zelfs maar 1x en de voeding was er gewoon hoor.

Dus lekker door teuten,wie weet pakt ze het weer op.

Als je het zielig vind zo

s avonds met het verslikken kan je even de druk eraf kolven.

:hug:

Enuhhhhhhhh ik was idd aan het uitslapen…buiten en moederdagverwennerijen aan het ontvangen… :angel:

Ongesteldheid die eraan komt? Of zwanger misschien? Verder, met dit warme weer misschien gewoon een beetje onrustig… het zou goed kunnen zijn dat dit een fase is, en zolang jij blijft aanbieden kan ze zelf kiezen… :angel: als ze dit 2 wkn volhoudt, en na die 2 wkn wil ze weer is het toch :thumbup: dan zou ik zelf wel gewoon blijven aanbieden, veel huid op huid contact… gewoon de boobs in zicht en lekker laten tutten ermee… :inlove:

@kimmiejj wrote:

ja ik weet niet of dit zo goed gaat maar helaas blijven de andwoorden weg.

zeer jammer van de die-hard Bvérs :snooty: :snooty: :snooty: :snooty: :snooty:

Net wat Jarreau zegt, met dit weer zullen er vast niet veel mensen achter de pc zitten :wink:

Met een beetje geduld komen er vast wel meer antwoorden…

ik kan je geen antwoord geven, heb er nog geen ervaring mee

Vandaag precies 7 maanden hier, dus nog geen sprake van afbouwen gelukkig.

Ben ook wel benieuwd hoe dat over een paar maand zal gaan…