Anne plast over de rand van het potje?

Tja de titel zegt het al. Anne plast dus over de rand van het potje heen. Dat is nogal frustrerend, want zo beland er weinig in het potje en kan ik telkens de vloerbedekking schrobben aangezien 1 vd potjes in de woonkamer staat.

Heeft iemand een idee hoe het kan dat een meisje over het potje heen plast, ze plast nogal krachtig. Maar hoe kan ik dit oplossen?

Ik hoop dat iemand tips heeft, alvast bedankt :-*

@mama van anne wrote:

Tja de titel zegt het al. Anne plast dus over de rand van het potje heen. Dat is nogal frustrerend, want zo beland er weinig in het potje en kan ik telkens de vloerbedekking schrobben aangezien 1 vd potjes in de woonkamer staat.

Heeft iemand een idee hoe het kan dat een meisje over het potje heen plast, ze plast nogal krachtig. Maar hoe kan ik dit oplossen?

Ik hoop dat iemand tips heeft, alvast bedankt :-

Tips:

Ander potje met hoge rand voor.

Meer naar achteren laten zitten.

Lichaam iets naar voren laten kantelen.

Sterkte ermee :-

Dank je, ik heb haar potje omgedraaid. Wel moet ik opletten dat ze hem zelf niet terug draait :mrgreen: . De rugkant is hoger en dat houdt het net tegen :shifty: . Gelukkig gaat ze ook op de wc en daar gaat het goed.

Mijn peuter plaste onder /tussen de wc verkleiner door zo op de grond. Wij hebben dus voor ons zoontje een wc verkleiner gekocht met laaghangend gedeelte aan de voorkant :mrgreen:

@Wawa wrote:

Mijn peuter plaste onder /tussen de wc verkleiner door zo op de grond. Wij hebben dus voor ons zoontje een wc verkleiner gekocht met laaghangend gedeelte aan de voorkant :mrgreen:

:mrgreen: Dat zijn dus van die dingen waar je in de praktijk pas achterkomt blijkbaar :wink: