Zoals de titel al zegt: Anne gaat 21 juli een middag meedraaien in de klas waar ze in komt op de basisschool na de vakantie. Alle kindjes waarmee ze in de klas komt en de juf leert ze dan kennen. Anne gaat naar een grote basisschool, ze hebben daar 5 groep 1/2 klassen. Anne komt in groep 1/2 C. In die groep zitten 1 meisje die er al een jaar zit en dus naar het 2 deel gaat die ze kent van de psz, 1 jongen die in 1 blijft aangezien hij van december is en 1 jongen die ze nu kent van de psz. Verder weet ik het niet, behalve dat ik het erg spannend vind en Anne nu eigenlijk ook wel.
Al ruim een jaar heeft ze het over de basisschool en nu komt het steeds dichterbij en lijkt ze wat angst te krijgen. Ik denk dat dat is omdat ze niet weet wat haar staat te wachten en hoop na de 21e dat ze het doorheeft en het weer leuk gaat vinden. We komen er geregeld langs en ze is er ook al een paar keer binnen geweest. Weer een nieuwe stap in haar leven. Ons meisje wordt groot :inlove:
Spannend, en dan vooral voor mama. Maar het gaat vast heel leuk worden.
@baukje wrote:
Spannend, en dan vooral voor mama. Maar het gaat vast heel leuk worden.
Vast wel, maar mama heeft knikkende knieen en dan moet het echte nog komen :?
druif die ik ben
Is denk ik heel herkenbaar voor bijna iedere mama.
@baukje wrote:
Is denk ik heel herkenbaar voor bijna iedere mama.
Ja dat zal zeker wel…maar pfff als ik in een emo bui zit dan is het echt niks…hahaha…vanmorgen zei ze weer dat ze graag naar de basisschool wilt uit haar eigen, dus het wisselt, ik ben benieuwd dinsdag, volgens mij gaat ze het super vinden :lol:
Het was echt super gister. Anne liep gewoon voorop alsof ze de weg al wist. De juf een hand gegeven, mij nog niet eens een kus, maar op comando van de juf daag gezwaaid en toen ze thuiskwam verhalen tot ze naar bed moest. Dus groot succes en hopenlijk denkt ze er na de vakantie net zo over :thumbup: :mrgreen: