Jaja, ook onze Anne is goed op weg, net als alle kindjes hier .
Sinds 3 dagen heeft ze heel de dag geen luier meer aan, gister op 1 poep ongelukje na (waren even wandelen en niet snel genoeg thuis), is ze alle drie de dagen helemaal schoon gebleven :dance: . Ze zegt het heel goed als ze moet poepen of plassen. Telkens als ze iets op het potje gedaan heeft mag ze zelf een stickertje uitzoeken en op een groot vel plakken die boven haar potje hangt. Bij de sticker schrijf ik de datum en wat ze gedaan heeft (leuk voor later). Hokjes maken heeft nog geen zin, omdat ze dat nog niet begrijpt. Maar het krijgen van de stickers begrijpt ze erg goed en vind ikzelf ook erg leuk. Het valt me op dat ze helemaal niet zo vaak hoeft te plassen als ik dacht, misschien een keer of 5 op een dag, dus dat valt reuze mee (maar wel flink ).
Hopenlijk blijft het zo goed gaan. Nu ligt ze met haar middagslaap zonder luier op bed (wel een zeiltje op het matras).
Ben reuze trots :inlove: :mrgreen: :inlove:
Super Anne!!!
En ook een applausje voor moeder, die het haar geleerd heeft!
Wat goed van Anne! En ook al zo jong!! :dance: :dance:
Gistermiddag is Anne met haar middagdut droog gebleven en voor vanacht had ze een luier aan, maar ze had niet geplast. Vanmorgen wel flink op haar potje geplast :mrgreen: Nu maar hopen dat het zo blijft gaan :dance:
Jeetjel dus ze is tijdens haar slaapjes en de nacht ook al droog! Goed Anne! :dance: :thumbup:
Knap werk Anne :thumbup: :thumbup:
Knap Anne!
:dance: :dance:
wat knap van je anne :dance:
Ik vind het echt heel knap hoor, voor het 2e jaar zindelijk!
Ik hoop dat mijn meisje dat ook wil, gaf Anne het zelf aan?
Toch wel C? Ik kan me nog een opmerking herinneren, ik zie onze Lis nog lang niet…
Het gaat erg goed met Anne, vanacht was ze weer droog (gister nacht een plasje of 2). Gister overdag heeft ze een paar plas ongelukjes gehad, maar dat is niet erg natuurlijk. Op het potje wel flink gepoept :mrgreen:
Anne gaat al heel lang op het potje, alleen had ik nooit de durf om haar luier uit te laten (en ik vond haar te jong). Ze zei vaak dat ze moest plassen of poepen en als we dan thuis waren of ergens op bezoek kon ze op het potje of de wc. Wij hebben toen Anne goed kon zitten het potje in de woonkamer gezet. Zo ging ze er zelf aleens opzitten. Toen ze daaraan gewend was zijn we haar voor en na slaapjes op het potje gaan zetten en zo ook haar eerste plasje en poepje gekregen. Zo is het uitgegroeid tot hoever we nu zijn. We hebben haar nooit gedwongen op het potje te gaan, ze vind het zelf leuk en dat is erg belangrijk denk ik.
Nu gaan we zo lekker door, want het gaat prima :dance:
Jaja, toch weer ff snel schrijven. Anne ligt in haar middag dut, net riep ze mij. Dus ik naar boven. Ze moest plassen :mrgreen: . Dus haar op het potje gezet, flink geplast en weer terug naar bed en mevrouw was zo weer vertrokken :mrgreen: …Oooo wat ben ik trots :inlove:
Anne :thumbup:
He, wat goed zeg! :thumbup: Inspirerend om te lezen dat het zo jong al goed gaat. We hopen dat onze dochter ook voor haar tweede verjaardag zindelijk is. Net als mama dat was - met 23 maanden. :mrgreen: Dochterlief is nu 14,5 maanden. Je ervaring inspireert mij om ook nu het potje ook te voorschijn te halen. Blijkbaar kun je simpelweg niet te vroeg beginnen.
Heyya