Annabel gevallen

Aaaaah zie op het nieuws dat er een olifant (Annabel) in dierenpark Emmen in de greppel gevallen is. Uiteindelijk is ze met een kraan uit de greppel gehesen is. Ze proberen haarn nu weer op haar poten te krijgen anders dan zal het einde verhaal zijn voor Annabel. Arm beessie…

En nu op SBS dat ze haar dus gaan laten inslapen vanavond…

arme annabell :cry:

Ik hoorde het gister ook onderweg in de auto, zielig. :cry:

Zei net bij mijn groepje mama’s dat we vorige week nog foto’s van haar hebben gemaakt.

Thijmen vond het zo leuk om de olifantjes te zien, hij kon wat hem betreft wel de hele middag blijven.

Heel sneu :frowning:

:frowning: arm olifanttje

Ik zag vanmorgen een foto in de krant; dat ze Annabel uit die greppel omhoog hesen… :cry: het begon met stoeien he…arm beest…ik kon me bijna niet goedhouden in de supermarkt toen ik de foto zag… :cry: …bah wat treurig dit… :cry:

He bah, wat erg…

Ik ga ook niet graag naar dierentuinen…

Vind sneu die beessies achter ramen, in kooien… over een stukje van 6 meter heen en weer lopen… :frowning:

Pfoe he das al de 2e olifant die in de greppel is gevallen… Een aantal jaar terug ook al een babyolifantje…

@faizaa wrote:

He bah, wat erg…

Vind sneu die beessies achter ramen, in kooien… over een stukje van 6 meter heen en weer lopen… :frowning:

Dan ben jij nog niet in Emmen geweest, daar is al van het bovenstaande niet waar namelijk…

Tuurlijk de dieren zijn “gevangen” maar ze hebben we de ruimte!

@Isabel Sofie wrote:

@faizaa wrote:
He bah, wat erg…

Dan ben jij nog niet in Emmen geweest, daar is al van het bovenstaande niet waar namelijk…

Tuurlijk de dieren zijn “gevangen” maar ze hebben we de ruimte!

Klopt, daar hebben ze alle ruimte. Maar toch vind ik 't af en toe ook wel zielig, zoals met leeuwen enzo.