Toen mijn vliezen waren gebroken en ik voor de pc (en op KOK) zat te wachten heb ik ook veel gehad aan de morele poepsteun van Faizaa ;). En jawel hoor…ook ik was een “lucky-one”. Tijdens de weeen heb ik echt heel veel op de wc gezeten, dus het meeste is toen al geloosd.
Toch vond ik het, ook tijdens de weeen nog genant en bang dat tijdens de persweeen er alles behalve een kind uit zou komen.
Dus je angst is zeker herkenbaar hoor. Of het ook gaat gebeuren…, weet je, tijdens de bevalling kan het goed zijn dat je er wel aan denkt, maar is de echte angst toch wat naar de achtergrond gedrukt (hmmm…fijne woordspeling). Ik weet nog dat ik na aanluiting op de ctg weer ging staan en toen de vk wegliep vroeg, of ze misschien een klein zeiltje onder me kon leggen… :oops: Vond ze geen probleem, ze keek niet raar ofzo ;).
Volgens hubbie heb ik tijdens de persweeen wel een beetje gepoept (wat een schat he, dat ie zo goed opgelet heeft :mrgreen: ) en achteraf vind ik het weer bijna net zo genant als voor de bevalling. Echter, tijdens de bevalling zelf kon het me eigenlijk wel een worst wezen.
ohhh… lachen!!! doet mijn bagger humeur wel even goed nu… :inlove:
Ik heb niet gepoept maar het voelde wel alsof ik moest. Na de bevalling was ik echter heel incontinent en heb verscheidene keren in bed geplast (paar druppels). Meestal op een onderlegger maar een keer flink over de matras. :oops: Vond ik echt heel erg.
hihi… ik herken dat ook wel hoor. Ik vond het al een ramp om naar het ZH te gaan om te bevallen. Vreselijk vond ik dat. Laat staan poepen. Nou ik was maar al te blij dat ik het gedaan had. :oops:
Ik ben ingeleid en een bijwerking van de weeenopwekker is diarree (en rillen, overgeven, koorts) en ik heb het geweten. Toen de ruggenprik goed zat, voelde ik het lopen. Omdat ik voor de rp een shotje morfine had gehad, was ik er heel lollig onder. Ik weet nog dat ik de verpleegkundige oppiepte. Ze vroeg wat er was en ik zei heel triomfantelijk: ‘nou, de ruggenprik werkt,’ Ze keek me vragend aan, ‘ik heb in m’n bed gepoept, haha!’. Tijdens het verschonen kwam de volgende lading. Achteraf heel genant, maar ik weet nu dat ik me bij een volgende bevalling niet druk ga maken om een drolletje :mrgreen:
Hahahahahaha… en nu poep ik bijna in mijn broek van het lachen!!!
Ik denk ook dat je blij mag zijn als het tijdens de bevalling er uit komt. Dan hoef je de dagen er na, als je nog helemaal bont en blauw voelt tenminste niet. De verloskundigen/gynaecologen zijn wel wat gewend. Voor hun is het niet raar meer.
Mijn oudste vond het trouwens nodig om tijdens de bevalling mij onder te poepen, maar goed dus dat ik toen ingeleid ben want als hij dat in mijn buik gedaan had dan had het weleens niet zo goed kunnen aflopen. Het heeft gewoon zo moeten gaan bij ons.