Wanneer hoorden jullie voor het eerst het hartje door de angelsound? Ik probeer het iedere dag, maar volgens mij ben ik veel te vroeg :shifty:
Ik hoorde hem dacht ik pas met 15 weken en dan heel zachtjes.
12 weken
meestal tussen de 12 a 14 wkn
Zelfs de verloskundige kan vaak onder de 14 wkn het hartje nog niet horen en hun dopler is gevoeliger dan die van de angelsound
ik hoorde het hartje met de angelsound in de 13 e week voor het eerst.
En toen moet ik echt goed luisteren want hij zat precies onder mijn slagader :roll:
Ik heb de angelsound met hartslag meter dus ik nog een beetje een richtlijn waar ik ongeveer moet zoeken
Ik hoorde dus vandaag ook mijn eigen hartslag :roll:
Met 10 weken en 3 dagen hoorde we bij de vk de hartslag al door de doppler. eigenlijk had ik er geen moeten kopen, want stiekem maakt het me onzeker :doh:
13 weken was het denk ik of 14 :think: Kon hem daarvoor ook niet vinden, dus is niet gek hoor als je hem nog niet kan vinden.
Ik heb hem nooit kunnen vinden met de Angelsounds :? … heel raar, maar het lukte me niet :shifty: !
wat ik in mijn vorige post al zei, de dopler van de vk is gevoeliger dan die van de angelsound
Dus het kan kloppen dat zei het wel hoorde en jij nog niet
bij de meeste sites die angelsounds verkopen staat ook bij, dat je met een angelsound het hartje pas kunt horen tussen de 12 en 14 wkn.
Er zijn Angelsounds die net zo gevoelig zijn als de dopler van de vk, maar daar betaal je dan ook aanzienlijk meer voor
Nog even geduld hebben
Hoorde hem bij elise met 11 weken en met jesse met 14 weken. Bij jesse lag placenta ervoor
Hier ook een angelsound, kan het hartje nog steeds niet vinden.
Wel zodra ik ga zoeken krijg ik een schop of iets anders tegen dat ding aan haha :lol: en ik hoor allemaal ‘bm’ geluiden :lol:
Mij is het bij Casper gelukt met ruim 9 weken bijna 10. Maar dat was heeeeel veel geluk, een achter liggende placenta en door een echo precies weten waar hij zat. Maar gemiddeld is toch echt veel later hoor. Zodra het apparaatje je meer stress bezorgt is het al niet tof. Wat je trouwens ook kunt doen; meenemen naar een VK bezoek en samen met de VK zoeken. :thumbup:
In de 11e week :inlove:
Met evy pas met een week of 16 placenta aan de voorkant en nu met 9 weken had ergens gelezen dat je dan net boven je schaambeen moest zoeken en gevonden…
Ik ben ook zo’n iemand die onzeker kon worden als ik even niets hoorde. Daarom ben ik alleen gaan luisteren als ze bewoog. Maar soms zelfs aan het eind van de zwangerschap hoorde ik haar hartslag niet door de angelsound.
Ik heb hem met 14 weken voor het eerst zelf gehoord met een angelsound…
Smeren jullie er dan wel creme op (net als de vk doet) voordat je luistert?
Uiteraard anders wordt het geluid niet goed overgebracht en hoor je een hoop gekraak en geruis
Bij de eerste zwangerschap hoorden wij hem al bij 8 weken! Hebben het direct op een bandje opgenomen. Bij deze pas bij 12 weken, waarschijnlijk lag onze dame ‘verkeerd’.
Het beste hoor je hem met die speciale gel, hoewel ik hem met bodylotion ook kan horen.
Ik gebruikte babyolie. Werkte als een tierelier en lekker zacht voor je vel Wel een flinke hoeveelheid want als je huid wat droog is trekt het ook snel in 8)
Ik gebruik die speciale gel.
Kreeg er een tube bij toen ik mijn angelsound kocht…