Hoe neem ik geluid op met de angelsound jumper?
Er zou een snoertje bij moeten zitten die je erin plugt en het andere uiteinde in de pc (USB aansluiting) en zo kun je het opnemen op de audio van je pc.
Nee het is geen USB aansluiting…
Via de hoofdtelefoonaansluiting van de pc/laptop…daar past dat pinnetje volgens mij wel in.
Ah oke :oops: Sorry ik dacht dat het USB was :silenced: Maar dan weet ik het dus niet Ik heb het nooit gedaan en bij de AS die ik nu heb zit helemaal geen extra kabeltje (2e hands gekocht).
Daar past hij inderdaad in, maar dan? Mijn pc neemt niets op…
@Sweet-Love wrote:
Daar past hij inderdaad in, maar dan? Mijn pc neemt niets op…
Via de geluidsrecorder die in Windows zit?
En dat pinnetje moet dan geloof ik in de aansluiting van de microfoon…
(ik weet dat het kan, maar heb het zelf ook nog nooit geprobeerd…) :oops:
Jouw uitleg zou moeten kloppen met wat ik heb gevonden op internet… werken doet het alleen niet.
:oops:
Ik kreeg dat stekkertje ook niet aan de gang hahahahaha! :oops:
mij is het ook nooit gelukt :?
Nee ik heb er dus ook nooit wat van begrepen…
Je kunt het toch echt opnemen, ons is het iig gelukt
Snoertje in de microfoon ingang van de computer (niet de koptelefoon, misschien dat het daar mis gaat?) windows geluidsrecorder openen, angelsound aan en op je buik, op ‘rec’ klikken en opnemen maar.
@Emmeken36 wrote:
Je kunt het toch echt opnemen, ons is het iig gelukt
Snoertje in de microfoon ingang van de computer (niet de koptelefoon, misschien dat het daar mis gaat?) windows geluidsrecorder openen, angelsound aan en op je buik, op ‘rec’ klikken en opnemen maar.
Hier is het mij ook op die manier gelukt!
Het werkt bij mij dus niet, dus heb ik maar de speakers aangesloten op de angelsound en met me telefoon opgenomen.
Bedacht me net dat je soms de microfoon van je computer ook nog ‘aan’ moet zetten in een soundmixmenuutje (zal wel in het configuratiescherm staan bij 'geluid’oid) als die uit staat dan lukt het inderdaad niet. Daar hebben wij in het begin geloof ik ook even mee zitten prutsen.