angel sound

HOi, even een vraagje: ik heb zo’n angel sound van iemand geleend maar weet eigenlijk niet precies hoe het werkt. Vanaf wanneer kun je het eigenlijk gebruiken?

en moet je het nat maken of iets dergelijks?

alvast bedankt

Je kunt het nu al gebruiken.

Er is speciale gel voor, maar haargel of olie of evt. water kan ook.

Maar even een tip; vraag je zelf af waarom je het wilt gebruiken.

Ik gebruikte het ding na 3 miskramen en ik werd er bijna afhankelijk van, want bij elke onzekerheid pakte ik dat kreng er weer bij.

En dan was de batterij bijna leeg en dan schrok ik weer of ik liet m per ongeluk aan staan en dan deed ie het niet en moest ik per sé nieuwe batterijen hebben, direct want anders kon ik niet luisteren of alles nog oke was daarbinnen.

Ik werd er echt heel neurotisch van en daar moet je gewoon mee uit kijken.

Ik kon mijn ukkie horen met iets van 9 / 10 weken.

Ik gebruik hem omdat ik het graag wil.

Gewoon voor zekerheid, heb nooit miskramen gehad of zo.

Luister maar 1 / 2x per week, altijd gedaan, nooit elke dag, sommige doen dat wel. Maar vond 1 / 2 x per week genoeg.

Laatste tijd voel ik de kleine steeds meer bewegen, dus ook erg fijn, maar die hartslagje horen blijf ik ook prachtig vinden !

Ik gebruik gewoon bodylotion, veel over je buik smeren. Angelsound aan, wel die koptelefoon in stoppen, en zoeken maar ! Opgenomen heb ik nog nooit gedaan, dus daarmee kan ik je niet helpen.

Veel plezier ermee !

Ik kon deze uk horen met 10+4 na heel lang zoeken en heel ver weg… Nu lukt het me sneller en hoor ik t beter. Ik gebruik baby-olie en daar smeer ik een boel van op mijn buik :lol:

gebruik de angelsound eigelijk nooit…

tis meer voor mijn vriend… ik voel de kleine goed bewegen en schoppen en elke keer als hij zijn hand op mijn buik legt is de kleine rustig :think: goed teken…

dus af en toe eens de angelsound gebruiken zodat hij ook intenser kan meegenieten want alle bewegingen hoor je ook via de angelsound…

en tip van mijn vk nooit vaker dan 1x per week… het liefst nog minder…

hoii

de mijne hiero gebruik ikmet boddy lotion kanik daarna lekkerme buik verder mein smeren.

hier gebruikte ik hem in het begin wat vaker dan nu .

nu hooguit 1 keer per week.

in het begin is het even zoeken waar het hartje precies zit.

maar voor mij was het gesuis door de navelstreng al genoeg om te horen .

veel suc6 met probere

groetjesss

Je kan het al vrij snel gebruiken maar net wat iemand hier al zegt ga voor jezelf goed na waarom je het wil gebruiken .

Mk zijn niet te voorkomen maar buiten dat soms is t moeilijk in het begin het hartje te horen en als je het dan een keer niet goed kan vinden zou je in paniek zijn voor niets …

Ik zelf heb t niet gebruikt en vind dat t zo speciaal blijft om t te horen bij vk en gyno maar iedereen zijn mening natuurlijk

Liefs loes

Ik heb hem ook en luister ook maar 1x per week, bij mij duurde het best lang voordat ik zelf het hartje te pakken had en dat maakte me ontzettend onzeker.

De doptone van de vk is veel beter, dus als je je een keer zorgen maakt kun je beter je vk bellen om te vragen of je een keer extra op controle mag komen om het hartje te luisteren dan dat je zelf met de angelsound aan de slag gaat.

Ik heb in elke geval geen spijt, want bij de VK duurt de controles om de 4 weken, dus ik vond die angelsound juist heel prettig om te hebben.

Heb zelfs altijd de hartslagje kunnen vinden …

ik kon haar ook met een week of 11 horen :inlove: wel moeilijk te vinden en ver weg, maar na goed zoeken en geduld kun je hem of haar wel horen, ik gebruikte de bodylotion :wink:

nu gebruik ik hem veeeel minder omdat ik haar nu echt goed voel bewegen, lucas vind het wel duper om even naar de beeb te luisteren

Wij hebben em gebruikt na 16 weken…(eerder hadden we em nog niet)

Ik vond het erg leuk om zo nu en dan het hartje te horen van de kleine. Niet omdat ik onzeker was, maar het is gewoon zo mooi…

Ik gebruikte helemaal niks, maar soms was het lastig om de hartslag te vinden. Dan gebruikte ik babyolie. Werkte prima

Gr Yvonne

hoi, ik heb m ook.

gebruik hem alleen amper. heb hem in het begin wel regelmatig gebruikt.

maar mijn verloskundige vertelde me dat het nog niet bewezen is dat het (niet)schadelijk voor de vrucht zou zijn.

door de geluidsgolven wordt de temperatuur een paar graden warmer en dat zou dus iets met de celdeling van het vruchtje kunnen doen.

dus ik mocht wel af en toe naar het harje luisteren maar liever niet elke dag.