Android applicaties

Dames (en enkele heer :wink:)



Ik ga eindelijk met de tijd mee ik heb een nieuwe telefoon met internet en android.



Welke applicaties moet ik nou echt hebben welke gewoon te vet zijn en ik er dan helemaal bij hoor :P??



Tell me!

Whats App!!! Gratis berichtjes sturen :wink:

En ik vind alarmering droid erg leuk, kun je kijken waar de politie/brandweer/ambulance heen gaat als je die hoort.

En het weer natuurlijk (die gratis versie van jupe software :wink: )

Owjaa whats app ja en doe jij ook aan foursquare??

Heb trouwen IMDB ook al geinstalleerd want ik ben graag op de hoogte van films :mrgreen:

jaa what’s app is echt ideaal!!



en verder heb ik er nog niet zoveel opstaan dus lees graag mee hiero :wink:

voor leuke apps

foursquare ken ik eigenlijk niet :think:

En films kijk ik niet zoveel, dus daar heb ik niks van geinstalleerd eigenlijk.

Ik gebruik ook what’s app ideaal! Verder nog niet zoveel met mn foon gedaan
 Ik heb wel hyves en facebook erop gezet, das wel handig!

Uhm wel voorzichtig zijn hier mee hoor!

Vooral over What’s App was laatst nog in het nieuws op de radio




Heel veel van die App dingen kopieren dan je telefoongegevens (lees: alles wat in je telefoon staat evenals naar wie je gebeld hebt etc., al je telefoonnummers) en gebruiken deze voor andere doeleinden die niet bekend zijn.



Sommige waren veilig maar heel veel App’s niet.

Dus opletten hier mee, ze zeggen het niet voor niks




Oh ja en verder: ik heb niet zo’n hippe telefoon dus weet het niet 8)

Ik ben dol op whatsapp, appie is leuk en angry birds.

marktplaats heb ik er ook op staan

en idd whatsapp

9292ov

treintijden

talking tom cat, leuk voor kinderen

Angry birds heb ik ook want mijn hub heeft al zon foon dus dat heb ik al egspeeld :stuck_out_tongue:

Ja mijn broertje zei ook wat over dat whatssup maarsowieso over android en gratis applicaties, dat ging veranderen ofzo???

@Sennapen wrote:

Ja mijn broertje zei ook wat over dat whatssup maarsowieso over android en gratis applicaties, dat ging veranderen ofzo???




Het internet op je mobile telefoon ging veeeeeeel duurder worden omdat de telecom bedrijven verliezen op kosten met programma’s als what’s app en voip etc ze gaan waarschijnlijk per mb rekenen

@Dynasty wrote:

@Sennapen wrote:
Ja mijn broertje zei ook wat over dat whatssup maarsowieso over android en gratis applicaties, dat ging veranderen ofzo???




Het internet op je mobile telefoon ging veeeeeeel duurder worden omdat de telecom bedrijven verliezen op kosten met programma’s als what’s app en voip etc ze gaan waarschijnlijk per mb rekenen




Juist dat was het, leuk hoor :shifty: :shifty:

En wat voor toestellen hebben jullie dan? Ik heb een htc smart en daar kan ik dus mooi niks mee, ander besturingsysteem, sloom enz
 welke toestellen zijn dan wel oké voor die apps? (liefst niet te duur ook nog eens :mrgreen: )

Ik heb htc magic, geen problemen mee! ;)Je moet er alleen niet te veel op willen installeren


Ik heb de SE Experia Arc
 maar pas sinds een dag en maandag gaat mijn abbo pas in mijn btg ging er zo doorheen vanwege internet :stuck_out_tongue:



Dus kan nog niet zeggen of ie voldoet qua apps etc. :wink:

Die apps, zijn die aan je telefoon gebonden of aan je provider? Ik krijg een deze dagen een nieuwe telefoon, maar ik heb nog een maand te gaan met mijn oude abonnement. Ik heb al een contract met een nieuwe provider, maar als ik er nu apps op zet staan die er na de overgang ook nog op?



ps foon is simlockvrij, dus ik kan er wel al mee spelen!!! :lol:

Dat zou wel stom zijn als ze dan provider gebonden zijn, durf ik niet te zeggen want ik zit bij v0daf0ne en blijft er ook bij :slight_smile:

Ik heb HTC Desire en heb een hele hoop apps!



Zaklamp: erg handig in het donker!!

Google Sky: Vind ik echt helemaal geweldig. Je kunt ook zoeken naar bijvoorbeeld venus en dan laat hij aan de hand van een pijltje zien waar Venus staat. Je moet met je telefoon dus omhoog “kijken” en dan zie je wat welke sterren zijn enzo. Ik ben zelf een astronomie-gek dus echt mijn app :inlove:

NOS teletekst: altijd handig

Traffic Jam: Denkspelletje, inzicht enzo. Leuk spelletje om wat tijd te doden als je ergens moet wachten, of op de wc :lol:

Schiphol: Als je vaak vliegt of mensen ophaalt van schiphol, hij geeft de gate aan, de bagageband, tijden, etc.

Soundhound: Als je een leuk nummer hoort ergens, soundhound aan, die scant en vertelt je dan welk nummer het is! Erg handig!



En uiteraard whats app. Al is dat straks stukken minder populair als we daar ineens voor moeten gaan betalen, dan kun je net zo goed weer smsen waarschijnlijk
 erg jammer :frowning:

Het is al genoemd, maar zeker whats app en angry birds :thumbup: !!