andersommig?

hahaha onze juul krijgt eerst haar boventanden blijkt, maar dis toch niet normaal?

als ik naar foto’s kijk van sil dan had hij toch echt eerst onder :think: :think: :think:

zijn er nog meer andersommige kindjes onder de kokkers? :mrgreen:

Ik heb nog es gevoeld Sanne…Maar tot nu toe is Sam nóch goed om, nóch andersom wat tandjes betreft :mrgreen: Tis nog een geheel glad bekkie. Ben benieuwd idd of er meer kindjes boven beginnen met tandjes krijgen…

heb je goed gevoeld? want de boventandjes beginnen niet in het eind van het tandvlees he, maar erboven zeg maar, gut hoe leg ik dat nou uit? :think:

ooo ze beginnen daar waar zeg maar het lipriempje zit zoiets… :roll:

:think: Dan denk ik dat ik níet goed gevoeld heb. Ik voel gewoon onderaan het tandvlees zeg maar…hahaha, lekker plastisch. Ik zal strax mijn vinger nog eens dapper in z’n hongerige bekkie steken :mrgreen:

en dan vinger weg :lol: :lol: :lol:

Mijn zoontje kreeg idd eerst 2 tandjes onder… :inlove: stond zo superschattig.bleef ook lang bij die 2.

Maar mijn dochtertje kreeg ook eerst haar 2 boven tanden.

Vrij kort daarna ook al haar 2 ondertandjes.

:-* inge

dat hoorde ik dus ook al van mijn beste vriendin , haar kids begonnen ook boven en dat was ook vlot daarna onder ook :think:

nou ik ben benieuwd wat onze dame gaat doen , straks dan lijkt ze heel lang op thea van theo waaaaaahahahahaha :lol: :lol: :lol:

Alles is mogelijk geloof ik. Buurjongetje heeft nu alleen de bovenste twee hoektanden en verder nog niks.

:lol: :lol: :lol: mr dracula dus :mrgreen:

@jacsansil wrote:

dat hoorde ik dus ook al van mijn beste vriendin , haar kids begonnen ook boven en dat was ook vlot daarna onder ook :think:

nou ik ben benieuwd wat onze dame gaat doen , straks dan lijkt ze heel lang op thea van theo waaaaaahahahahaha :lol: :lol: :lol:

jaja ik dus :mrgreen:

senna en maris beide begonnen ze boven

maris kreeg binnen een week 4 tanden zielig he eerst 2 boven en gelijk kwamen 2 onder ook door

:mrgreen:

:mrgreen: :-*

Justin krijgt ze nu keurig eerst onder en boven is net door.

Mischa deed ook zo raar…eerst z’n bovenste hoektand. Géén gezicht! echt een klein draculaatje :mrgreen: .

Ik ben zelf met een kies begonnen. Ook een errug vreemde volgorde :mrgreen:

Mijn kinderen deden het wel wat netter, Indy eerst 2 onder en toen 4 boven, Kes hield er een iets vreemdere volgorde op na. Eerst 2 onder en toen een kies.

Ymke begon met 13 maanden met een boventand (geen voortand) daarna nog een… Net een dracula…

Inmiddels heeft ze ook haar twee ondertandjes (wel aan de voorkant)

Heb een fotootje (niet heel charmant…Maar wel lief…) toegevoegd van haar tandjes…

:inlove:

Tja, er is een ‘standaard’ volgorde die volgens mij ook in groeiboekje cb staat (Stan heeft zich er keurig aan gehouden, en mirthe heeft er nu twee onder), maar uitzonderingen bevestigende regel hè? :mrgreen:

De meeste kinderen krijgen eerst 2 tandjes onder, maar er zijn ook kindjes die het andersom doen. Ikzelf was zo’n kindje en Sander ook. Die was ook Dracula…