ik heb vanmiddag de voetjes van floris in gips laten zetten
(leuk voor later)
maar toen de voetjes eenmaal in het gips stonden zag ik ineens dat hij twee totaal verschillende voeten heeft? zijn linkervoetje is veel kleiner dan zijn rechtervoet.ook in de breedte zit een behoorlijk verschil :shock:
toen werd ik natuurlijk helemaal nieuwschierig en heb de centimeter er bij gepakt en ja idd het rechtervoetje is anderhalve cm langer dan de linker ook is de rechtervoet veel en veel breder…
mijn vraag is blijft dit zo of groeit het vanzelf weer gelijk zeg maar :think: zo niet dan word het nog wat in de toekomst met schoenen kopen zeg :lol: :think:
Savannah heeft van kinds af aan ook altijd 1 maat verschil gehad in haar schoen maat, en qua schoenen kopen was dat eigenlijk heel makkelijk, je koopt dus gewoon de maat van de grootste voet.
Ze had ook een been iets korter dan het andere, tot haar 10de is ze daar op getest en op onderzocht, en ineens was het weg. Nu heeft ze dus gelijke benen en gelijke maat schoenen ( even grote voeten) :mrgreen:
hebben we hier ook en het is gewoon even goed kijken met schoenen kopen maar verder geen belemmering
iedereen heeft verschil in voeten! vanlaatst sportschoenen gekocht bij iemand aan huis, hij was zo vertegenwoordiger van een bepaalt merk!
die man vertelde dta je dus ook altijd schoenen moet passen met… ehm… hoe zeg ik dat makkelijk. Als je rechts bent, moet je met je linker voet passen als eerst passen. De ander past dan altijd…
(bij sommige klopt dit niet… oa ikzelf :oops: )