andere speen

Vraagje:



Wij gebruiken de flessen van Dr. Brown’s. Nu hoor ik allemaal verhalen over een grote speen met 3 maanden. Maar wij zijn eigenlijk heel tevreden met de speen die we nu hebben. Fer drinkt zijn flessen in 15-20 minuten leeg. Als ik dus een grote speen pak, dan drinkt hij toch sneller??? :think:

Ja, bij een groter gat krijgt hij zijn melk sneller binnen. Als dat niet de bedoeling is, lekker deze speen blijven gebruiken! :slight_smile:



Hoe ouder ze worden hoe beter ze het aan kunnen dat ze de melk snel binnen krijgen. En met papflessen heb je straks ook een grotere of een 3 standen speen nodig. Maar als alles voor nu prima gaat, nix aan doen!

Wij gebruiken ook nog steeds de kleinste speen die er is, hoor. Lianne drinkt altijd heel gulzig, met een groter gaatje spuit het zo haar oren in en stikt ze bijna. :roll: Dus we blijven gewoon bij de kleinere speen!

Ik had van de week ook een nieuwe speen gekocht, omdat mijn rare kat het zo nodig vond nadat ik de flessen had uitgekookt om de speen te stelen en gaten erin gebeten had. Maar aangezien ik een difrax fles heb pasten de andere spenen die ik in huis heb niet goed op die fles.



Dus ben ik naar de DA gegaan en heb ik daar een doosje difrax spenen maat m gepakt. Thuis uitgekookt en flesje gegeven, was haar fles binnen 6 minuten leeg, met als gevolg krampjes.



Ben meteen terug naar de Da gegaan, heb maar meteen een nieuwe difrax fles gekocht met weer een s speen, en reserve s spenen.



Dus hier voorlopig gewoon de kleinste maat speen.