Andere naam (GroeneVrouw)

Hoi allemaal,



Dit hoort natuurlijk eigenlijk bij Voorstellen maar hier lezen meer mensen denk ik… anders wordt het (tzt) wel verplaatst?



Ik wilde me even ‘opnieuw’ voorstellen, omdat ik mijn gebruikersnaam gewijzigd heb. Eerst was dat ‘GroeneVrouw’, nu is dat Nienke (=mijn eigen naam).

De Groene Vrouw is namelijk mijn bedrijfsnaam, maar omdat het hier meer een gezellig kletsforum is vond ik dat eigenlijk niet zo goed passen… dus vandaar!



Ik ben natuurlijk wel nog steeds kruidengeneeskundige dus als je vragen hebt over het gebruik van kruiden mag je gerust pb’en!



groetjes Nienke

ooh, ben gek op kruiden en ga zo even op je site kijken :mrgreen:

welkom nienke hahahaha



ga zo ook eens neuzen op je site en mocht ik iets willen weten pb ik je zeker :lol:

Welkom Nienke :mrgreen:

Ik vond Groen Vrouw wel heel mysterieus klinken hoor :wink: Maar ik vind Nienke toch wel leuker hier :smiley: En verbaas me tegelijk over het feit dat de naam Nienke nog niet bezet is door iemand anders…

Haaai Nienke, welkom onder je eigen naam :slight_smile:

De naam Nienke was wel bezet maar dat was iemand die in 2006 1 berichtje had gepost en daarna nooit meer… dus met dank aan Ruud kon ik deze naam krijgen! :mrgreen:

@Nienke wrote:

De naam Nienke was wel bezet maar dat was iemand die in 2006 1 berichtje had gepost en daarna nooit meer… dus met dank aan Ruud kon ik deze naam krijgen! :mrgreen:




Hmm dat heb ik ook al eens geprobeerd samen met karin (zij heet eigenlijk Karen en die naam heeft 0 posts ) maar het lukte ons niet. Wat is jouw geheim ? :angel:

@Karin2 wrote:

En verbaas me tegelijk over het feit dat de naam Nienke nog niet bezet is door iemand anders…






Nou, dacht ik ook meteen… :mrgreen:

Maarre, Nienke… ja klinkt wat gezelliger… :thumbup:

Dag Nienke :wink:

Je boft maar dat je zo’n mooie naam hebt zonder cijfertjes enzo erachter :thumbup:

hoi nienke,

leuk dat je onder je eigen naam schrijft, ik heb toen destijd ook om die redenen mijn naam verandert, klinkt toch wat persoonlijker je eigen naam :wink: .

groetjes monique

@Karin2 wrote:

Hmm dat heb ik ook al eens geprobeerd samen met karin (zij heet eigenlijk Karen en die naam heeft 0 posts ) maar het lukte ons niet. Wat is jouw geheim ?




Ik kan toevallig heel lief knipperen… :wink:

Zoals ik al zei: met dank aan Ruud… :-* maar nou niet allemaal aan zn hoofd gaan zeuren he, vindt ie vast niet leuk… :think: :lol:

@Karin2 wrote:

@Nienke wrote:
De naam Nienke was wel bezet maar dat was iemand die in 2006 1 berichtje had gepost en daarna nooit meer… dus met dank aan Ruud kon ik deze naam krijgen! :mrgreen:




Hmm dat heb ik ook al eens geprobeerd samen met karin (zij heet eigenlijk Karen en die naam heeft 0 posts ) maar het lukte ons niet. Wat is jouw geheim ? :angel:




Je heb een pb met uitleg en mogelijke opties :wink:

:mrgreen: Welkom dan Nienke!

Bedankt Ruud :thumbup:



Nienke, ik weet nu ineens waarom het me zo verbaasde dat de naam Nienke nog niet bezet was door een doorgewinterde kokker. Maar onze Nienke (modie) post onder een andere naam :mrgreen:

Tsskk foei Karin. Ninanien heet geen Nienke maar Nynke. :mrgreen:

Oops, ik ga mijn mond spoelen :oops:

Nienke uit Zeist - krijgt de groetjes van Caroline uit Zeist :mrgreen:

Daag groene vrouw en welkom Nienke! :mrgreen: