Andere melkindikker dan Nutriton?

Wie oh wie…kent er nog andere melkindikkers dan Nutriton???

En dan vooral die de melk meteen wat dikker maakt en niet alleen als het al in het maagje is beland??



We zijn sinds gisteren gestart met Friso H.A. Intensief (koemelkvrije flesvoeding) Maar deze melk is zo dun, dat ze zich weer tig keer verslikt :roll: :? en het komt natuurlijk weer omhoog zetten een uurtje erna. Gelukkig hebben we hier dan dus medicijnen voor. Maar die melkindikker is onmisbaar!!!



ALvast bedankt!



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

chantal zoals ik ook in je eerdere post schreef…nutrix helpt wellicht…maar wordt gezien als bijvoeding :think: en jasmijn is nog geen 4 maanden oud…

dankje meid, kan ook haast niet wachten tot ze vier maanden is!!!

Ik ga dan ook echt meteen beginnen op de dag dat ze precies vier maanden is :lol: Wel opbouwend en natuurlijk alleen in de laatste fles…misschien slaapt ze dan ook de nacht weer eens door. :thumbup:



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

tallie:spuugt ze zoveel dan?

kayleigh spuugde ook onwijs veel soms een half uur voor dat ze de fles weer kreeg.

ik heb nu nutrilon a.r en ze heeft al 2 dagen niet gespuugd.

hier zit al johannes broodpitmeel in waardoor het dikker word.

@mamavandonny wrote:

tallie:spuugt ze zoveel dan?

kayleigh spuugde ook onwijs veel soms een half uur voor dat ze de fles weer kreeg.

ik heb nu nutrilon a.r en ze heeft al 2 dagen niet gespuugd.

hier zit al johannes broodpitmeel in waardoor het dikker word.


nutriton is jbm :mrgreen:

nog ff terug te komen tallie, waarom begin je anders gewoon niet eerder met de nutrix? lijkt mij in jouwn geval een goede reden hoor!! en die paar dagen zou het hem ook wel niet doen!

Mamavandonny: hier trouwens ook Nutrilin A.R. gehad, maar daar kon ze niet van poepen!! :roll: echt vreselijk gewoon!!!

Wel fijn dat ze al twee dagen niet gespuugd heeft en heeft ze al gepoept?? :mrgreen:

hier mogen we dus geen nutrilon A.R. meer gebruiken ivm eventuele koemelkallergie. :wink:



Claudje: ja, zit er ook wel aan te denken hoor…zal ik…vanavond eens beginnen met een half schepje?? :shifty:



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

@tallie wrote:

Mamavandonny: hier trouwens ook Nutrilin A.R. gehad, maar daar kon ze niet van poepen!! :roll: echt vreselijk gewoon!!!

Wel fijn dat ze al twee dagen niet gespuugd heeft en heeft ze al gepoept?? :mrgreen:






ja met poepen heeft ze geen last vandaag had ze 3 luiers vol hahahahha

@tallie wrote:

Mamavandonny: hier trouwens ook Nutrilin A.R. gehad, maar daar kon ze niet van poepen!! :roll: echt vreselijk gewoon!!!

Wel fijn dat ze al twee dagen niet gespuugd heeft en heeft ze al gepoept?? :mrgreen:

hier mogen we dus geen nutrilon A.R. meer gebruiken ivm eventuele koemelkallergie. :wink:



Claudje: ja, zit er ook wel aan te denken hoor…zal ik…vanavond eens beginnen met een half schepje?? :shifty:



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:


ik zou het gewoon ff proberen meid!! laat je ff weten hoe het gegaan is?

Ik gebruik gewoon Nutriton. Hier wordt het wel al dik in de fles.

@Liefje wrote:

Ik gebruik gewoon Nutriton. Hier wordt het wel al dik in de fles.


Ja, dat gebruiken we hier ook. En de melk word hier ook dik hoor:mrgreen: :wink: dat is ook broodnodig anders verslikt ze zich om de haverklap.



Het probleem is nu dat ze er gigantisch goed van gaat poepen. spuitluiers dus :? :roll:

Misschien toch een mix van Nutriton/Nutrix uitzoeken!



Wil er nog heel even mee wachten omdat we anders niet goed kunnen beoordelen of Jasmijn idd koemelkallergie heeft. Ze heeft geen last meer van krampen. Ga waarschijnlijk volgende week beginnen met Nutrix.



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Hier al vanaf de geboorte hetzelfde probleem met knoeien en zich steeds verslikken en steeds kleine beetjes terug geven.

Ik geef nutriton…maar maak de fles eerder klaar en laat hem dan een tijd in de koelkast staan…en dan is de voeding vrij dik.

Als je de voeding gelijk geeft na het klaarmaken is hij nog erg dun.

Ik wilde ook over naar rijstebloem met 4 maanden…maar mocht niet van het CB want dan komen ze teveel aan ze mogen maar maximaal 2 papflessen per dag werd mij gezegd.



sneeuwitje

Ik zat toevallig net zelf even op internet te zoeken en daar kwam ik Gelilact tegen als alternatief voor de Nutriton. Het is jammer genoeg alleen in Belgie verkrijgbaar, maar voor baby’s bij wie de Nutriton werkt schijnt dit wel te helpen. Misschien beetje te late reactie :shifty: , maar zag de post ook niet eerder (en het product). Ik heb er dus geen ervaring mee, maar je kan eens op internet zoeken voor ervaringen… Misschien heb je er wat aan…

in de voeding voor hongerige kindjes zit ook al rijstmeel… dat is een fijnere versie dan de rijstebloem en dat mogen ze wel vanaf dag 1…



zou het even aankijken en idd de fles iets eerder klaarmaken en dan warmer en even laten staan…

Bij ons werd het dan ook al dik in de fles zelf… maar niet te lang laten staan he… dat is niet goed voor de voeding.



Succes

mijn zoontje Dominique had altijd veel problemen met drinken als het te dun was , eerst zaten we op A.R. van nutrilon dat ging goed totdat hij last kreeg van verstoppingen daarna heb ik OMNEO samengevoegd met A.R. en dat heeft echt gewerkt die omneo maakte zijn poep zachter en van de ar hoefde hij niet meer te spugen , met 3.5 maand deed ik in elk flesje 1 klein schepje molenaars kindermeel 7 granen dat maakte de melk iets dikker en niek kreeg een voller gevoel van , hij had altijd honger en we zaten uiteindelijk bijna op 8 flesjes van 180 cc per dag en nog was het niet genoeg , ik ben gaan combineren en onze zoon is nu al bijna 4 jaar en heeft hier heel goed op gereageerd.