ik vroeg me af of je bij elke zwangerschap dezelfde kwaaltjes hebt…
bij mijn eerste was ik bijv.l erg misselijk 9 maanden lang, en kon ik absoluut niet tegen de geur van pindakaas.
Zou dat bij een volgende zwangerscshap dan weer zo zijn, of zou ik dan ineens wel gewoon tegen pindakaas kunnen???
wat zijn jullie ervaringen??
Goede vraag :think: Ik ga er ook vanuit dat je hetzelfde voelt en krijgt, maar ze zeggen dat geen enkele zwangerschap met elkaar te vergelijken is.
Ik ben ook heel benieuwd naar de antwoorden:mrgreen:
nou hier echt zero vergelijkingen met de zwangerschappen , bij de 1e ben ik zeg maar 3 maanden in totaal “gezond” geweest en ik dus 6 maanden lang bevriend was met de pleepot , nu met deze zwangerschap fiets ik overal zo doorheen en in totaal maar miss 5 weken echt misselijk geweest…
bij de 1e was de zwangerschap echt zwaar en braken me vliezen spontaan zonder ander vaag gerommel en met deze zwangerschap loop ik al te rommelen vanaf week 36 ongeveer.
dus nee hier is helemaal niks hetzelfde …
bij mij waren ze zeker niet hetzelfde… bij de oudste vlekkeloze zwangerschap… bij de tweede misselijk in het begin maar ach… en met 28 wkn een verstreken baarmoedermond en dus plat liggen…
nu bij de derde extreem misselijk en ben benieuwd hoe dit verder afloopt
Gezien mn zwangerschap en mn complicatie na de bevalling hoop ik eigenlijk dat er bij geen 1 van jullie de zwangerschappen/bevalling gelijk waren :mrgreen:
Op dit moment durf ik niet weer zwanger te worden dus wie weet kan dit topic me overtuigen :think: :mrgreen:
Totaal verschillend de beide zwangerschappen Dus je kan het volgens mij niet daaruit halen of je zwanger zou zijn of niet. En je kan ook niet verwachten dat je je het zelfde zal voelen
Heel vreemd, maar o zo verschillend.
Bij de vorige nergens last van gehad qua misselijkheiden bij deze zw. schap dus wel.
Bij de vorige kon ik echt geen kaas ruiken (wel eten) en nu heb ik daar geen problemen mee.
Bij de vorige al snel last van bekken, nu ook weer last, maar iets later gekregen.
Ik voel me nu heel mooi en bij de vorige niet.
Eigenlijk is het helemaal anders…