Andere kindjes bijten. Iemand een tip of oplossing??

Hey meiden,

De titel zegt het al:

Onze Justin heeft vandaag een ander kindje op het kdv gebeten. En ook echt door gebeten. Nu probeerde hij ons thuis ook al langer te bijten maarja wij kennen hem en zagen het dan aankomen, dus ons heeft hij nog nooit echt gebeten. Wel heeft hij ook aleens zijn kleine broertje gebeten.

Heeft er iemand tips om hem dit af te leren, want wat ik ook doe hij blijft het doen…

Gr, Renata

Youri heeft mij ooit een keer gebeten, en ik heb me eigenlijk niets bedacht en terug gebeten, (niet doorgebeten natuurlijk, maar wel zo dat hij het voelde).

Hij heeft het nog nooit weer gedaan.

Hey Knollie,

Ja ik heb Justin ook wel eens voorzichtig terug gebeten, zodat het net zeer deed, maar daar was hij dus niet van onder de indruk…

Ik vind het zo erg dat hij dat andere kindje heeft gebeten en wil gewoon dat dit niet meer gebeurd…

Renate bekend probleem.

Guusje bijt ook, tot nu toe alleen haar broer en nog geen onbekende kindjes maar het is echt heel vervelend.

Ik hou mijn hart vast als ze straks naar de psz gaat.

We hebben vana alles geprobeerd. De gang, op haar kamer etc maar niks lijkt te helpen. Ik heb wel gehoord dat het een fase is en dat het vanzelf over gaat maar ondertussen zit je er wel mee.

Ik lees dus even mee en hoop op een oplossing…