Ander werk en IVF

Precies.

Hoe is het eigenlijk bij jullie? Je huisje al af? Ik moet echt weer 's het IUI topic lezen. Ga ik gelijk ff doen.

Heej Pebble,



Lief dat je naar me vraagt! :-*



We zijn druk bezig met ons huis, we hebben sinds een week de sleutel en er moet een gigantische hoop gebeuren. Dus elke dag druk aan de klus, hihhi. Over drie weken gaan we verhuizen, dus ook nog thuis alles opruimen en inpakken, dingetjes regelen, enz. Qua IUI staat het bij ons even stil, omdat we het al zoooo druk hebben. En er moet een hoop zwaar werk in het huis gedaan worden, oa slopen en verven, en dat wil ik niet combineren met IUI. Dus even een cyclus rust genomen. Alleen duurt een cyclus bij mij erg lang… Ik zit nu op dag 48 en wacht nog steeds op mijn ongi. Daarna willen we wel weer beginnen met spuiten voor de volgende poging. Ik ben zelf ook weinig meer op het IUI-topic te vinden. Gewoon veel te druk. Ik lees wel mee, maar tijdelijk schrijf ik even wat minder.



Ik las dat jij meteen met de pil mocht beginnen en dan over een paar weken begint de hormoonstimulatie? Wat goed, dat je niet nog een cyclus hoefde te wachten! :clap: Wel erg spannend allemaal! Ik hoop echt dat je meteen maar lekker zwangerrrr mag worden na de eerste poging!



Succes met alles, meid!



Groetjes,

Jippie

Thanks!



En jij veel succes met klussen. Het is een hoop werk en vermoeiend, maar dan heb je straks zeker iets naar je zin.