Deze week heeft Jaydin een heel gek ritme. Vorige week ben ik begonnen met het volgende schema
6 uur: BV
10 uur: KV 180ml +6
13 uur:KV 150ml+5
16 uur: KV 150 ml+5
19 uur: KV 150 ml+5
10:30uur: BV
Nu eet hij de hele week al slecht, hij huilt ook weer 's avonds terwijl we hem tot nu toe elke keer wakker moesten maken voor zijn laatste voeding.
Zijn eerste fles gaat goed, de rest moeizamer. Verder moet ik hem nu wakker maken voor zijn eerste KV ( vandaag zat er 5 uur tussen). Hij goeit zijn ritme een beetje in de war. Het mooiste zou zijn als hij 5 voedingen op een dag zou hebben. Het lijkt erop alsof hij dit nu zelf aan het regelen is maar 's avonds haalt hij het toch weer in om dan na 2 uur te komen.
Weet iemand of dit normaal is? Of moet ik hem minder KV geven of juist meer? Of is het een sprongetje?
Groet
Ellen
Ik weet het ook niet precies maar denk dat het een sprongetje is. Mare had dat een paar weken geleden, dronk heel slecht en de ene keer zat er 5 uur tussen en dan weer 3. Nu sinds een week begint ze ineens superveel te eten, niet normaal meer. Komt ook weer snachts of heel vroeg in de ochtend…Ik gooi het ook maar op een sprongetje…
De FV flessen mag je, als hij ze telkens goed leegdrinkt, met 10cc + 1/3 schep verhogen.