Ander merk anticonceptiepil meekrijgen, ervaring?

Door een ander topic, moest ik ineens weer aan dit topic denken.



Heb de merkloze pil geslikt, bijna 2 maanden lang.

Slik de pil altijd door, en met de microgynon ging dit ook prima. Met de merkloze variant niets dan doorbraakbloedingen gehad. Was voor mijn gevoel continu aan het menstrueren, heel vervelend.



Nu heb ik sinds 2 weken toch de microgynon weer. Maar helaas is het patroon nog onveranderd.

Hoop dat mijn lichaam weer even aan de oude vertrouwde moet wennen, en dat het uiteindelijk weer word zoals het altijd was.



Voor mij was het dus niet geschikt.

hier alleen maar problemen gehad met de merkloze pil…na contact te hebben gehad met de assistente van de huisarts mocht ik mijn ouder vertrouwde pil weer ophalen!

Mijn dochter kreeg een paar maanden geleden een ander merk pil. De apotheker garandeerde haar dat het dezelfde werking had alleen was deze goedkoper. Nu na 2 maanden en de pil structueel op tijd heeft ingenomen is ze toch zwanger terwijl ze het A merk al jaren slikte en nooit klachten had. Ik heb haar geadviseerd de apotheker en het farmaceutisch bedrijf aansprakelijk te stellen. We moeten alleen nog informeren hoe dit gaat.

Mijn dochter kreeg een paar maanden geleden een ander merk pil met de mededeling dat deze dezelfde werking heeft als de pil die ze al jaren slikt maar deze is het B-merk en is goedkoper. Nu is ze toch zwanger terwijl ze haar pil netjes heeft ingenomen. Terwijl ze al 4 jaar het A-merk slikte en daar nooit last van heeft gehad. Ik heb haar geadviseerd de apotheker en het farmaceutisch bedrijf aansprakelijk te stellen voor haar zwangerschap. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb al jaren lang de pil van het mert we care. Nu kreeg ik in een keer de pil van heterk bayern. Gewoon braaf geslikt en pauzes gehad. Bij de 1ste strip 1 doorbraakbloedibg gehad maar dacht tja dat kan altijd. Toen een pauze gehad en begonnen met mijn 2de strip. Nu al 3 doorbraakbloedingen gehad.
Apotheek kan het niet linken aan de pil die geswitcht is maaaaaar ik krijg mijn oud vertrouwde pil gewoon terug