ander kinderbijslagvraagje

Even een korte vraag. Mijn zoon is in november 6 jaar geworden. Klopt het dat we dan pas in april een hogere bijslag krijgen voor hem?? We hebben een brief gekregen dat we meer kbs zouden krijgen omdat hij 6 jaar is, maar ik ben die brief kwijt.



Nu lees ik op de site dat je de kbs altijd krijgt uitgekeerd aan het einde van het kwartaal. We hebben nu dus net gekregen voor het laatste kwartaal van 2007 (in dat kwartaal werd hij dus 6 jaar)



Wie weet het???Ik heb namelijk nog het oude bedrag gekregen nu.

klopt dat wordt inderdaad pas in april … jammer he… :wink: :?



wij moeten zelfs wachten tot juli voordat sil zijn kb omhoog gaat … eigenlijk belachelijk vind ik , en wij krijgen voor juul pas ook in april de eerste kb ondanks dat ze 30 okt geboren is…

Ja krijg je inderdaad pas het volgende kwartaal.

He jammer!!! :oops: :mrgreen: :oops: :mrgreen:



Bedankt meiden!

Ja balen he. Maar goed beter iets later dan helemaal niks toch :mrgreen:

@suusje wrote:

Ja balen he. Maar goed beter iets later dan helemaal niks toch :mrgreen:




Precies!!! En in april is het weer extra fijn ivm alle nieuwe schoenen :wink:

ja jammer is dat he!

ik dacht vorig jaar ook mijn TOG met januari te krijgen en dat viel wel even tegen dat je nog 3mnd moest wachten maar ja het is niet anders.

Ja dat is inderdaad balen, onze jongste is van 12 juli en dan wachten tot 01 januari.

Maakt niet uit hoor…want als je nu een kwartaal nét mist betekent dat dat je aan het eind (dus met 18 jaar geloof ik :think: ) dus nog 1x wél ontvangt net ná de verjaardag :wink:

Jaja, Sas denkt vooruit… 8) :lol:

@Mar10e wrote:

Jaja, Sas denkt vooruit… 8) :lol:


Altijd! 8)

Daardoor ben ik gekomen waar ik vandaag de dag ben :mrgreen:

Dat is waar maar de kinderen moeten als ze 18 zijn weer 3 maanden langer wachten op ov jaarkaart en studiefinanciering. Daar staat geen kinderbijslag tegenover.