Ander kapsel

Hallo allemaal,

Ik ben Tatjana en ik zit te dubben over me kapsel.

Ik heb een best wel dik opgezet gezicht. ik heb haar tot net over me schouders. Nou ben ik snel iemand die der haar in een staart doet(eigenlijk heb ik het altijd in een staart).

Nou zat ik te denken om me haar kort te doen en heb dus virtueel kapsel gedaan maar wat denken jullie staat dit me wel ??

ik zal fotos toevoegen hoe ik er nu uitzie vreselijk dus haha :mrgreen:

en van de virtuele kapsels

en de kapsels

wat denken jullie…

ff erbij indenken dat het precies naar mijn hoofd geknipt is ziet er een beetje verknipt uit zo haha

Vind dat korte persoonlijk niet leuk…

Misschien een boblijn laten knippen ?

Ik persoonlijk zou het niet doen.Ik heb het ook een keer gedaan en heb er erg veel spijt van gehad.korte kapsels heb je vaak meer werk aan(vind ik)

Mischien een bob en achter opgeschoren zo heb ik het de laatse keren gedaan.Dan heb je het voor wat langer en achter lekker kort.

Maar ik zou gewoon ff bij je kapper om advies vragen.

me kapper is me nichtje dus vind het heel moeilijk haha

Je hebt ook vrij dun haar he, zo te zien op je foto?

Als je het dan toch kort wil zou ik voor optie 1 gaan, volgens mij staat dat het mooiste :slight_smile:

Moeilijk omdat ik niet kan zien hoeveel haar je hebt op de eerste foto.

Opzich vind ik dat eerste korte kapsel best leuk.

Moest wel lachen om de derde want doordat dat kapsel heel laag op je hoofd geplaatst is lijkt je net Elvis met enorme bakkebaarden… :mrgreen:

Volgens mij kan de vorm van je hoofd een kapsel wel maken of breken en kun je met een bepaalde vorm hoofd ook niet elk gewenst kapsel nemen.

Ik zou daar wel eerst wat advies over inwinnen, misschien kun je er op internet wel iets over vinden. Welke lengte mooi is bij een wat ronder gezicht.

Ik denk dat laagjes misschien ook mooi zijn, dan oogt het niet zo als een bos haar.

Kort haar heeft inderdaad best wat werk nodig, ook ooit gehad en als je even een dagje hebt waarin je geen zin hebt om tijd aan je uiterlijk te besteden dan kun je dus geen staart maken maar moet je er altijd wel gel of iets dergelijks in smeren zonder dat je eruit zien of je net uit bed bent gestapt.

ahh wat een foto

Niks mis met die foto, je hebt een leuk koppie hoor :slight_smile:

Welke van de drie kapsels vind je zelf het leukste?

Wat ik gewoon gedaan heb is toen ik nog langer haar had is de kapper haar gang laten gaan naar wat zij mooi zou vinden bij mij

Enne is heb veel complimenten gehad toen

Ik MAG mijn haar niet afknippen van vriendlief, dan riskeer ik een vechtscheiding… :roll: :lol:

Maarre, een kort koppie, lijkt mij af en toe echt heerlijk hoor.

nou mij lijkt het leuk om een wat korter koppie te hebben lekker voor de zomer een beetje gel erdoorheen en klaar beetje in model… wat werk eraan vind ik niet erg maar nu heb ik elke dag die stomme staart in en dat verveelt me !

maar nu vraag ik me af of het me gezicht niet dikker maakt en ik laat me haar uitdunnen heb heel dik haar

Ik vind dat korte je wel staan!

De eerste foto die je gedaan hebt met dat virtuele kapsel, vind ik zo op het eerste gezicht best leuk hoor!!!

Kort haar is zo makkelijk!

In 2005 had ik mn haren helemaal op laten scheren aan de achterkant en zijkant en had bovenop echt stekeltjes…

Dat was dus eigelijk TE KORT… Maar ja mn haar was zo aangegroeid…

Gewoon een keer doen zou ik zeggen… Tis wel makkelijk zo’n kort kapsel! :mrgreen:

De eerste foto zou je erg leuk staan…

Enne…hoezo bolle kop???

Als je bang bent dat je een te "bolle"kop zou krijgen overleg dan met je kapper of die ook denkt dat het niet bij je gezicht zou passen

Kappers hebben er vaak wel een goede kijk op

volgens mij staat kort je wel leuk, vind het wel bij je gezicht passen. En dan mn zoals op foto 1. Gewoon ervoor gaan, haar groeit echt wel weer aan als het tegen blijkt te vallen :smiley:

ik vind de 1e je het mooiste staan!

Foto 1 lijkt mij het leukste :smiley: Heb je zelf al iets besloten?

Ik zou persoonlijk niet helemaal kort gaan.

Deze lijkt me ook er leuk beetje wilt, heb het zelf ook en is erg goed bij te “stylen”

Was ook het type lage haren en dan ik staart of knotje