Ananasvraagje

Hoi hoi!



Wij hebben gisteren een verse ananas van schil ontdaan en er stukjes van gegeten. Hij was nog niet helemaal op, dus het restant hebben we in de koelkast gezet (zonder sap).

Kunnen we dit nu nog eten?



Groetjes,

Judith

Helemaal off topic, maar het viel me opeens op dat Tim over 3 dagen precies 3 keer zo oud is als Lars.Ja, ik ben een tikje vreemd :oops:

:think: Volgens mij wel,ik eet het iig wel altijd nog en ik leef nog steeds :mrgreen: :wink: 8)

Ananas kun je ook invriezen, doe ik tenminste altijd wel met ingeblikte ananas…

Dat gaat erg goed…

@renzosmam wrote:

:think: Volgens mij wel,ik eet het iig wel altijd nog en ik leef nog steeds :mrgreen: :wink: 8)




Hier net zo. Ik voel me prima :lol:

Nee hoor, wij eten hem de dag later vaak nog en dat gaat prima hoor.

@S@nne wrote:

Helemaal off topic, maar het viel me opeens op dat Tim over 3 dagen precies 3 keer zo oud is als Lars.Ja, ik ben een tikje vreemd :oops:




Eh, wil je dat even uitleggen, ik snap het niet :eh: :think:

Even aan de kok des huizes gevraagd. Het kan, alleen zou die dan wel iets uitgedroogd zijn. Maar het kan geen kwaad.

Dank jullie wel allemaal :-* !



We hebben net een heerlijk stokbroodje Hawaii op, en als we vannacht moeten rennen… we hebben twee WC’s :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Juudje26 wrote:

@S@nne wrote:
Helemaal off topic, maar het viel me opeens op dat Tim over 3 dagen precies 3 keer zo oud is als Lars.Ja, ik ben een tikje vreemd :oops:




Eh, wil je dat even uitleggen, ik snap het niet :eh: :think:


Nee, het klopte ook niet helemaal.

Het moet zijn over 7 dagen

Dan is Tim 3 jaar 3 maanden en 33 dagen

En Lars 1 jaar 1 maand en 11 dagen

Mooi toch?

:mrgreen:

Das wel gaaf ja :inlove: !! Wij zaten al te piekeren joh :mrgreen:

@Juudje26 wrote:

Dank jullie wel allemaal :-* !



We hebben net een heerlijk stokbroodje Hawaii op, en als we vannacht moeten rennen… we hebben twee WC’s :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:






mmmm lekker stokbrood hawai :drool: