Amy wurmt zich uit haar riemen

Wanneer ik Amy in haar autostoel zet, moet ik haar stevig vastsnoeren want ze wurmt zich onder haar riempjes uit. Maar gisteren kwam ik erachter dat stevig vastsnoeren ook niet meer helpt.



Hebben jullie tips?

zelfde probleem

:?

Bij de prenatal kun je riempjes kopen die helemaal om het bovenlijfje heen zitten.

Je kunt ze gebruiken om mee te wandelen maar er zitten ook haakjes aan die je aan een stoel oid vast kunt klikken, misschien geeft dat nét ff dat beetj emeer veiligheid, ik snap dat het erg lastig is dat je kind ineens bijna los in de auto zit :?



Ik hoop dat je snel een oplossing gevonden hebt.

@Rivella wrote:

Bij de prenatal kun je riempjes kopen die helemaal om het bovenlijfje heen zitten.

Je kunt ze gebruiken om mee te wandelen maar er zitten ook haakjes aan die je aan een stoel oid vast kunt klikken, misschien geeft dat nét ff dat beetj emeer veiligheid, ik snap dat het erg lastig is dat je kind ineens bijna los in de auto zit :?



Ik hoop dat je snel een oplossing gevonden hebt.




Volgens mij heb jij het over een tuigje, die heb ik wel… Maar hoe moet ik die vast maken dan?

Ik zit te denken aan evt. vastmaken met een kinderveiligheidspeld (vestje - gordel?). Geen idee of dit werkt en of het niet gevaarlijk is, maar het schoot me zo te binnen.

volgens mij is er wel een manier om een tuigje in je stoel vast te maken, kijk eens in de handleiding van je stoel???



Hier kan hij wel de gordeltje losklikken en das ook niet zo handig daar heb ik nu van die dingetjes voor gekocht… eeeeeh lekker duidelijk he… dingetjes… ze zijn scherp en ze prikken



natas

Ik zit hier ook met hetzelfde probleem. Maakt niet uit hoe vast ik der zet in der autostoel in een mum van tijd is ze er weer uit met der armpjes. Geldt ook voor buggy enzo.

Hier ook het geval.



In de buggy heb ik idd een tuigje, maar ik zie niet hoe ik die aan het autostoeltje zou kunnen vastmaken.

Misschien beetje stom, maar met open jas vastzetten in de gordel en dan de jas dichtdoen, zodat de jas over de gordel gaat!

dat maakt hier niet uit want der jas krijgt ze ook open.

Ik zou eens contact opnemen met de fabrikant. Misscien hebben zij tips

Uhm, wij hebben Anne op dr donder gegeven ( nee, niet geslagen, gewoon boos geweest) toen ze het deed en nu probeert ze het nog weleens, maar na een fikse NEE, ARMPJES TERUG, luiosterd ze goed en blijft ze netjes zitten. Maar goed, ik heb wel aleens gehoord dat Anne erg goed luisterd en dat dat niet met alle kindjes hetzelfde is, maar het is misschien te proberen, om dus gewoon te zeggen dat het niet mag?

hier wurmt thijs zich ook uit de gordels van autostoel, wandelwagen etc.

en…zeggen dat het niet mag, helpt helemaal niks (mijn kind luisterd denk ik minder goed :wink: )



het is maar goed dat de auto een goede kinderbeveiliging heeft, want thijs trekt ook steeds aan de deurhendel!

dit komt ook doordat hij er goed bij kan als hij zich losmaakt van de gordel.



heb al van alles geprobeert, dus kom maar op met de beste oplossende tips!!



groetjes silvia, moeder van een dreumes die in een mega peuterpubertijd is beland :naughty: :naughty:

Silvia thijs is niet de enige die niet luistert. Charissa is er ook 1 :smiley:

@mama van anne wrote:

Uhm, wij hebben Anne op dr donder gegeven ( nee, niet geslagen, gewoon boos geweest) toen ze het deed en nu probeert ze het nog weleens, maar na een fikse NEE, ARMPJES TERUG, luiosterd ze goed en blijft ze netjes zitten. Maar goed, ik heb wel aleens gehoord dat Anne erg goed luisterd en dat dat niet met alle kindjes hetzelfde is, maar het is misschien te proberen, om dus gewoon te zeggen dat het niet mag?




Zo hebben wij het ook gedaan. Beetje paniekerig gaan reageren en oooh terug terug terug! En dsn negeren wanneer er weer een armpje gaat…"eeeuhh!!"en dan floets snel het handje weer terug :mrgreen: . Bij souf was het uit verveling trouwens. lievelings auto mee nemen in de auto en het gebeurt niet.

Wij hebben de schouderbanden een standje lager gezet. Dat helpt ook.

Nou volgens mij heeft Maaike dit topic gelezen want ze doet dit sinds het weekend ook :? .

Enne duidelijk nee zeggen en armpjes terug doen (dat kan gelukkig als je met zijn 2-en bent :wink: ) helpt echt niet.

Ze schaterde het uit. Hoe bozer ik kijk hoe ‘spannender’ :? .

Dus helaas.

Ik denk dat voor Maaike gewoon steeds haar armpjes terug doen zonder wat te zeggen beter gaat werken. Dan krijgt ze tenminste niet echt aandacht; en wordt het hopenlijk gewoon vervelend. Anders vind ze het echt een goede grap.

Maar we hebben nu ontdekt dat ze het nog niet kan als hij heeel strak zit. Beetje zielig maar het is niet anders. Hopenlijk werkt dat even.

De sluiting krijgt ze nog niet los (maar dat kan ik misschien maar beter niet hardop zeggen :silenced: ).

Nog een tip. Ik denk dat jullie het kinderslot wel gebruiken maar als je kindje z’n armen loswurmt kan hij daarna meestal ook bij de deurgreep dus kinderslot is dan wel een vereiste.

Zoë deed dit ook, ik ben nog naar de prenatal geweest om te vragen of ze er één of andere oplossing voor hadden. Maar helaas… Dochtertje van een vriendin van mij deed het ook, en we hadden het idee om een geniaal iets te verzinnen en dat uit te brengen :lol: Is dus niet gelukt :wink:

Het enige wat hielp was de auto gelijk aan de kant te zetten en haar weer vast te zetten en heeeeeeel duidelijk maken dat het heeeeeel gevaarlijk wat ze deed! Stel we zouden tegen een andere auto aanrijden dan is het boem en heel veel au!!! Nou ja, uiteindelijk werkte dat en deed ze het niet meer. Het heeft alleen wel heel erg veel moeite en ergenis gekost… Ik snap nog steeds niet dat die fabrikanten dáár nou niets op hebben verzonnen!