Amsterdammers!!

We zijn weer even voor een korte vakantie in jullie prachtige stad, maar wat een boutweer zeg :thumbdown:



ipv van lekker fietsen en spelen in het Amsterdamse bos moeten we morgen met Desmeetjes verjaardag maar uitwijken naar een binnenspeeltuin.



Maar welke?



Tunfun of Ballorig, Tunfun zijn we 7 jaar geleden voor het laatst geweest en als ik dat nu zo vergelijk hoe ballorig bij ons in de omgeving is dan geef ik daar wel de voorkeur aan, maar misschien is er in die lange tijd wel heel veel veranderd.



dus wat vinden jullie een leukere binnenspeeltuin voor de leeftijden van 2 :inlove: 3,5 en 10 jaar?

bijnaaaaa gefeliciteerd!!! :dance:



ontopic kan ik je niet helpen; laatste keer dat ik in tunfun was,was toen ik er moest werken bij de opening :wink: En ik vind binnenspeeltuinen eigenlijk altijd redelijk 1 pot nat…



hoop dat je toch nog wat leuk overdekt vertier weet te vinden. regen is stom.

Tunfun ben ik zelf nooit geweest maaar mijn vriendin zegt dat het heel leuk is.

Ballorig ken ik wel en is erg leuk, qua bereikbaarheid maakt het niet veel uit geloof ik, zit je in dezelfde wijk als vorig jaar?

Dan is ook Ballorig erg goed te doen qua ov.



En natuurlijk alvast van harte gefeliciteerd met Desmee :inlove:

Al die binnenspeeltuinen lijken op elkaar wat mij betreft. Maar in zowel Tunfun als Ballorig A’dam ben ik nooit geweest, dus dit is een nutteloze bijdrage aan je topic. :angel:



Je kan op een van de anderen regenachtige dagen naar kindertheater de Toverknol, hier een groot succes, google maar even!

Bedankt meiden :-*



We zijn niet gegaan,

Yari en Desmée zijn zo ontzettend uit hun doen, ik had mezelf er geen plezier mee gedaan om ze naar zo’n drukke plek te slepen.



heb er zelf sowieso al een hekel aan om dit soort dingen in de drukke vakantie te doen, al die schreeuwende kinderen, ik loop zelf al op mijn tandvlees,dus heb me vanmorgen maar bedacht.



We hebben wat gespeeld binnen, filmpje gekeken boodschapjes gedaan patatjes en taart gegeten en natuurlijk cadeautjes uitgepakt.



Als we weer thuis zijn dan gaan we het natuurlijk echt vieren.



Mel we zitten inderdaad weer in oud Sloten, dus alles is goed te bereiken.

Ik hoop zo op nog wat mooi weer, maar ik heb er een hard hoofd in.

En er op uit met de 2 kleintjes op de fiets doe ik echt niet als er regen voorspeld is,ik vind dat zo’n armoe, wij zijn mooi weer fietsers :wink:

Nog gefeliciteerd met je kleine meid :-*

@eisblume wrote:

Nog gefeliciteerd met je kleine meid :-*




Thanx,jij ook he met je manneke :wink: leuke dag gehad?