Hallo,
Ik wil graag voor M schoenen kopen nike air max.Hij wil ze graag hebben maar ik vind die ze hier hebben niet echt leuk en heel veel kids hebben ze ook.Nu heb ik het idee in mijn hoofd dat ze in Amsterdam meer soorten/kleuren hebben.
Is dit zo?? Of is dit onzin :oops:
Esmie
@esmie wrote:
Hallo,
Ik wil graag voor M schoenen kopen nike air max.Hij wil ze graag hebben maar ik vind die ze hier hebben niet echt leuk en heel veel kids hebben ze ook.Nu heb ik het idee in mijn hoofd dat ze in Amsterdam meer soorten/kleuren hebben.
Esmie
In Amsterdam heb je meer schoenen zaken zitten.
Maar of ze meer soorten/kleuren hebben, daar kom je pas achter als je er naar toe gaat. Leuk, dagje A’dam !
ik ging vroeger, toen ik nog in het zonnige zuiden woonde en heel dol was op felgekleurde sportschoenen (aangestoken door de zanger van jamiroquai), ook all the way naar amsterdam om mijn hippe sportschoenen te kopen hoor Op de Nieuwendijk en Kalverstraat zitten ontelbaar veel sportschoenenzaken en dan slaag je vast.
misschien ook de beverwijkse bazaar (zwarte markt) ook wat hebben ze ook best veel keus in sport schoenen en nog een leuke prijs ook!
@esmie wrote:
Hallo,
Esmie
Idee klopt wel hoor, er zitten zoveel schoenenwinkels in de Kalverstraat!
In amsterdam zuioost zit een sportwinkel waar ze heel veel hebben voor kinderen. Wij gaan meestal daar heen voor sportschoenen. Centrum amsterdam vind ik altyd tegen vallen.
Toch wel de moeit waard om te gaan :mrgreen:
Ik zie nu dat je zelf in Groningen woont.
Tsjonge dat je daar in de stad niet kan slagen…
Maar Amsterdam is leuk om even een dagje er op uit te gaan!
Ik zou zeggen online.
Ik vindt in amsterdam kalverstraat het aanbod kindersportschoenen niet zo erg groot. Pas vanaf ongeveer maat 30 kan je daar goed slagen.
Ik hoorde gisteren van M zijn kapster dat je een aantal jaren terug wel veel meer andere soorten/kleuren had in Amsterdam.Maar tegenwoordig heb je dezelfde dus ook gewoon hier in Grunn :mrgreen: Alleen dan een paar weekjes later.
Dus ik denk er nog ff over na een dagje Amsterdam is natuurlijk altijd wel leuk.
Ik heb ook niet het idee dat er hier in de Kalverstraat nog heel bijzondere schoenen/spullen te koop zijn, volgens mij heb je overal een beetje dezelfde ketens :think: en voor kinderschoenen ben ik nog nooit de stad in gegaan. Ik zou daar zo 1-2-3 ook echt geen kinderschoenenzaak weten, terwijl er juist buiten het centrum in Oud-Zuid bijv. heel wat kinderschoenenwinkels zijn Dan nog is’t leuk om een dagje te gaan shoppen in de stad, maar specifiek voor kinderschoenen in leuke kleuren… :think: :eh: