Amoxicilinne en BV?

Nou de koorts is weg, de pijn lijkt ook weg…

alleen krijg ik nu met kolven ineens veel minder voeding… het lijkt wel of mijn BV ff behoorlijk is terug gelopen door de BO…

Weet dat het tijdelijk kan zijn, maar baal er gewoon ff van! :frowning:

hè jak… ja dat kan wel als je ziek ben geweest. Maar wat jij kolft is niet hetzelfde als wat je kindje drinkt, dus best kans dat zij er weinig last van zal hebben. Als je haar steeds aanlegt als ze dat wil, en je slaagt erin even een paar dagen rustig aan te doen, dan is het waarschijnlijk zo weer op peil :-* .



O, wat ik nu bedenk… stel nou dat je met kolven inderdaad weinig eruit krijgt, niet omdat de melk er niet ís, maar gewoon omdat het er moeilijker uitkomt met kolven… dan heb je ook meer kans op een BO. Als je bijvoorbeeld een paar dagen per week moet kolven vanwege je werk, dan wordt die borst dus regelmatig niet goed geleegd. Misschien iets om in de gaten te houden?

Gelukkig krijgt Tara inmiddels bijvoeding (ze is 6 en een halve maand) en dus zal ze sowieso wel voldoende binnen krijgen. Ik houd me aan mijn rust en drink goed… kolven doe ik nu omdat ik normaal nu werk en Tara wel (ook voor haar ritme en mijn rust) naar de creche is.

Normaal gaat het kolven prima hoor, tuurlijk minder dan als zij drinkt, maar nog steeds behoorlijk wat

Alleen nu dus minder… maar ja idd… ben ook ziek/herstellende en had enorm slecht geslapen. We gaan maar uit van het goede toch!