AMBER ALERT

Ik krijg niet snel de rilling ergens van, maar deze uitzendingen daar ik kreeg ik wel de rillingen van! Ik kan er even gaan kijken, maar wat schiet je er mee op? Ik doe er niemand een plezier mee en je kan alleen maar in de weg staan. Ik hoop maar dat de dader zichzelf door het hoofd heeft geschoten en dat Milly levend gered is…

Ook al woon ik zo dichtbij, ik hoor ook alles via de media en niet live uit de buurt. Het zijn hier eigenlijk allemaal hofjes en veelal kent iedereen iedereen in zo’n hofje. Ik vond het daarom ook vreemd dat niemand op zo’n druk tijdstip iets gezien had… Als het echt 2 huizen verder is, zullen die ouders de bewoner(s) vast kennen. Brrr voor die ouders te weten dat hun dochter misschien zo dichtbij was/is…

Viratine

ik zie net dit op rtlnieuws.nl…

Sta nu op dak, camera recherche is aan het filmen. Zie witte tent met veel licht eronder.

:cry:

ja dat lijkt mij ook het ergste wat je als ouder kan overkomen…

die zullen het wss al weten hoe het zit…

vind het zo naar allemaal, snap niet dat zulke dingen gebeuren…

:kaars: :kaars: :kaars:

Wat vreselijk zeg, echt heel erg.

Zelfs thuis zijn je kindjes niet meer veilig :cry: .

En de buren kun je schijnbaar niet vertrouwen, bah bah wat een rotte peren kunnen er tussen de buren zitten!! :wall: :wall: :wall:

Echt vreselijk, niet te bevatten, wat een ramp voor de ouders (en broer//zus)

Ik zie het ook net :snooty: :snooty: …

Ongelooflijk… Had al een vreemd gevoel dat ze waarschijnlijk niet meer levend zou zijn… Ook omdat er niets van haar was vernomen…

Wat verschrikkelijk!! :kaars:

We moeten echt nog wachten op update politie, ondanks alle verhalen. Woordvoerder egt nog voor 12 uur met meer info te komen. about 1 minute ago reply

@kimmetje23 wrote:

We moeten echt nog wachten op update politie, ondanks alle verhalen. Woordvoerder egt nog voor 12 uur met meer info te komen. about 1 minute ago reply

Ja maar als het niet zo was word het niet zo breed uitgemeten in de pers wel. :think:

Gatver, ik zit met een knoop in mijn maag. Raar eigenlijk, voor iemand die je niet kent. Ik hoop altijd op een goede afloop, maar om één of andere reden houdt deze zaak me meer bezig dan andere zaken…

De bewoner van woning waar wordt gezocht is een agent!!! :shock: :shock: :shock:

@Paco wrote:

De bewoner van woning waar wordt gezocht is een agent!!! :shock: :shock: :shock:

:shock:
De bewoner van woning waar wordt gezocht is een agent!!!!! about 1 minute ago reply

@Paco wrote:

Hier krijg ik letterlijk kippenvel van :cry:

@pooh wrote:

@Paco wrote:

Hier krijg ik letterlijk kippenvel van :cry:

Jee :shock:

oh je had hem net geplaatst sorry :cry: :cry: :cry: :cry:

dat kán toch gewoon niet waar zijn!!!

@Paco wrote:

Waar lees je dat?

http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/home/ en dan onderaan rechts staat een blok waar de nieuwe tweets staan…

26 jarige agent van het korps rotterdam rijnmond heeft vanmiddag zelf aangifte gedaan en is meteen in hechtenis genomen.

Het onderzoek kan nog de hele nacht duren.

Tjee en dan zou meer blauw op straat de boel veiliger moeten maken :shock:

Arme ouders, familie en vrienden van dat meisje

Gloeiende.

Vind je het gek dat ze dan opendoet.

Buurman de agent stond voor de deur :frowning: welk kind zou daar nou geen vertrouwen in hebben.