AMBER ALERT: meisje 6 maanden

Ik kreeg net een schrijnende amber alert binnen…

Ik hoop op een goede afloop.

Posten jullie dit allemaal alsjeblieftbzo veel mogelijk op de sociale media??? :pray: :pray: :pray: :pray:



te gelijk geplaatst… hopelijk vinden ze het meisje in goede gezondheid terug!

Kreeg 'm ook binnen… Hopelijk blijkt het loos alarm :pray:

Hopelijk worden beiden in goede gezondheid terug gevonden :pray:

Hoezo beiden in goede gezondheid? Misschien heeft de vader zijn dochtertje ontvoerd?

@Mariiyelle wrote:

Hoezo beiden in goede gezondheid? Misschien heeft de vader zijn dochtertje ontvoerd?




Misschien niet…?

@Nefarious wrote:

@Mariiyelle wrote:
Hoezo beiden in goede gezondheid? Misschien heeft de vader zijn dochtertje ontvoerd?




Misschien niet…?






Idd… Misschien is er wel iets met die vader… Wie zal het zeggen…

@nu.nl wrote:

Amber Alert baby Almere ingetrokken

Laatste update: 16 oktober 2011 18:06

ALMERE - De politie heeft het Amber Alert voor de vermiste baby en haar vader zondag eind van de middag ingetrokken. Vader en kind zijn terecht. Dat heeft de politie laten weten.



Het Amber Alert was rond 15 uur uitgestuurd voor de zes maanden oude baby Serena de Bruin.



Ze was door haar vader Laurence de Bruin meegenomen en niet meer teruggebracht bij de moeder, waarna alarm werd geslagen.

Gelukkig is ze terecht!

Pfff was al bang… De laatste paar amber alerts waren voor kindjes die het niet overleefd hebben :kaars:

Gelukkig maar…

Ik haat zulke *&^%zakken die de moeder op stang willen jagen door

de kids niet op tijd terug te brengen.



Mijn vriendin zat ook altijd zo in de rats want haar ex kwam ook maar aan wanneer het hem uitkwam.





Maar gelukkig is de kleine Serena weer thuis!!! :dance:

@Rooike wrote:

@Nefarious wrote:
@Mariiyelle wrote:
Hoezo beiden in goede gezondheid? Misschien heeft de vader zijn dochtertje ontvoerd?




Misschien niet…?






Idd… Misschien is er wel iets met die vader… Wie zal het zeggen…
Denk je er nu nog zo over nu ze terecht is?



Edit: Lees net je laatste post!

@Mariiyelle wrote:

@Rooike wrote:
@Nefarious wrote:
@Mariiyelle wrote:
Hoezo beiden in goede gezondheid? Misschien heeft de vader zijn dochtertje ontvoerd?




Misschien niet…?






Idd… Misschien is er wel iets met die vader… Wie zal het zeggen…
Denk je er nu nog zo over nu ze terecht is?



Edit: Lees net je laatste post!




Ik ben niet zo van automatisch uitgaan van een ontvoering door de vader. Wie weet heeft die moeder lekker overdreven zitten stangen omdat ze de vader geen extra tijd met zijn dochtertje gunde. Misschien was hij gewoon verdrietig dat hij haar weer terug moest brengen. Misschien zijn sommige vaders helemaal niet van die walgelijke mannen zoals de pers het doet overkomen.





Dus ja…de volgende keer denk ik er precies hetzelfde over. Todat er duidelijkheid is wat er gebeurd is ga ik niet automatisch een vinger wijzen.

@Nefarious wrote:

@Mariiyelle wrote:
@Rooike wrote:
@Nefarious wrote:
@Mariiyelle wrote:
Hoezo beiden in goede gezondheid? Misschien heeft de vader zijn dochtertje ontvoerd?




Misschien niet…?






Idd… Misschien is er wel iets met die vader… Wie zal het zeggen…
Denk je er nu nog zo over nu ze terecht is?



Edit: Lees net je laatste post!




Ik ben niet zo van automatisch uitgaan van een ontvoering door de vader. Wie weet heeft die moeder lekker overdreven zitten stangen omdat ze de vader geen extra tijd met zijn dochtertje gunde. Misschien was hij gewoon verdrietig dat hij haar weer terug moest brengen. Misschien zijn sommige vaders helemaal niet van die walgelijke mannen zoals de pers het doet overkomen.





Dus ja…de volgende keer denk ik er precies hetzelfde over. Todat er duidelijkheid is wat er gebeurd is ga ik niet automatisch een vinger wijzen.


Ik citeerde Rooike :wink: Mijn fout dat ik jouw citaat niet had weggehaald.

@nu.nl wrote:

Vermiste baby Almere terecht

Laatste update: 16 oktober 2011 18:53

ALMERE - De politie heeft het Amber Alert voor de vermiste baby en haar vader zondag eind van de middag ingetrokken.



Vader en kind zaten in een trein. Dat heeft de politie laten weten.



Het kindje is in goede gezondheid aangetroffen in trein richting Rotterdam. De vader is aangehouden.



Het Amber Alert was rond 3 uur uitgestuurd voor de 6 maanden oude baby Serena de Bruin. Ze was door haar 23-jarige vader Laurence de Bruin meegenomen en niet meer teruggebracht bij de moeder, waarna alarm werd geslagen.



NS-medewerkers



Personeel van de Nederlandse Spoorwegen had het tweetal herkend van de foto’s die via het Amber Alert waren verspreid. De NS-medewerkers seinden de spoorwegpolitie in.



Volgens een woordvoerder van de politie Flevoland heeft het alarmeringssysteem opnieuw zijn waarde bewezen. ‘‘We hebben tientallen tips binnengekregen. Bovendien verspreidt het nieuws zich razendsnel via de sociale media’’, aldus de woordvoerder.



Drie uur



Tussen het uitgaan van het Amber Alert en de aanhouding van de verdachte zat minder dan drie uur.



De ouders van Serena hebben geen relatie meer, maar de vader heeft wel ouderlijk gezag, aldus de zegsman. Het was echter wel de bedoeling dat hij het meisje zaterdag terug zou brengen bij de moeder.