Amber Alert: Jennefer van Oostende

Vermist uit Rotterdam, 10 jaar, d.blond haar, grijs vest, bruine kraag, spijkerlegging, witte laarzen, roze pet.



:? :pray: dat het goed afloopt…

komt zo in hart van nederland

las op telegraaf dat ze na onenigheid met haar ouders het oudelijk huis heeft verlaten om half 7 zaterdagavond,





hopelijk wordt ze snel gevonden

Las toevallig net op nu.nl dat er een lichaam is gevonden bij de ex van haar zus.

Ik las het ook net op nu.nl… Ik krijg er de kriebels van.



:kaars:

Vreselijk hé?



Ik moet zeggen dat ik het “verhaal” niet echt begrijp van reden tot vermissing.

Ik begreep van gisteravond dat het was na onenigheid met haar moeder? Uit dit schrijven op nu .nl snap ik dat er niet van.



Ik kan er zo niet bij hé dat zon klein meiske zo om het leven moet komen…:cry: vreselijk voor de nabestaanden.





:kaars: :vlinder:

Wat vreselijk.



Het is dan nog niet definitief bevestigd dat het om Jennifer gaat, maar zoals zovelen weten we eigenlijk wel zeker dat het om haar gaat.



Heel veer sterkte voor haar ouders en andere nabestaanden :vlinder: :kaars:

:kaars: :vlinder:

Verschrikkelijk nieuws…



:kaars: :vlinder:

Verschrikkelijk… :cry:



:kaars:

@aapie wrote:

Het is dan nog niet definitief bevestigd dat het om Jennifer gaat, maar zoals zovelen weten we eigenlijk wel zeker dat het om haar gaat.


Dat dacht ik dus ook...

:kaars:

Die arme moeder van dat meisje!

Emma is een jaartje jonger en ik kan me dat soort ruzies nog herinneren tussen mijn moeder en ik.



Je verwacht toch nooit dat er dan zoiets gebeurt?



:kaars:

@Zeemeermin wrote:

Oh nee, wat erg!!

:cry: :cry: :cry:



Je zou zo’n man toch aan de hoogste boom hangen en weg laten kwijnen. Afschuwelijke daad weer en waarom?




:evil: Aan de haaien voeren, lekker in heeel zout zeewater… :twisted:





:cry:

verschrikkelijk… :kaars:

tien jaar…net als mijn meisje…pfff je grootste nachtmerrie

:kaars:

De zus heeft op haar facebookpagina gezet dat het meisje is overleden las ik net… (telegraaf). Ik heb even gekeken en het staat inderdaad op haar facebook. :cry:

ik zag niets op haar facebook net ?

Ach, dat arme meisje.

@Mam van 2 wrote:

ik zag niets op haar facebook net ?




ze reageert op iemand in een bericht dat ze zelf heeft geplaatst en daar staat dat haar vriend het heeft gedaan.

:kaars: Jennefer :kaars:



:vlinder:

Vreselijk…



Waarom toch :wall: :cry: