Aamkomende dinsdag worden bij mijn meisje buisjes geplaatst en worden haar keel- en neusamandelen verwijderd .
Nu vraag ik me af wat aten jullie kindjes als het eten langzaamaan weer gaat?
Ik heb voor de eerste dagen uiteraard ijs 8) . Verder dacht ik als het weer gaat een beetje drinkbouillon. En weer wat later misschien lekker wat koude aardbeien en zachte meloen. Maar veel meer kan ik niet verzinnen.
Ik vind het zielig als ze straks wel iets wil maar ik heb niks wat ze kan eten. Vla e.d. raden ze af i.v.m. de slijmvorming. Dus dat valt ook een beetje af.
Dus wat aten die van jullie?
GEEN BANAAN.
Zo
Dat werd tegen ons heel duidelijk gezegd en waar had madam zo’n zin in… Banaan… (was ze anderhalf en toen al eigenwijs).
Slijmvormend he. Ging niet zo lekker.
We hebben het 2 keer gehad dat de amandelen er uit gingen (sommigen groeien weer aan he…)
Zachtgekookte eitjes zijn ook wel fijn.
En tipje: trek je kind een rood shirt aan. Evt. bloed valt dan niet zo op
Succes :hug:
Ik was 13 toen ze eruit gingen,en had me zo verheugd op die zachte meloen…wat een drama,het ging echt niet…
Ik heb veel ijs gegeten,en vla…drinkbouillon beet in het begin,dat lukte later wel verdund met wat meer water…
Sterkte ermee hoor…
:wall: :wall: drinkbouillon is natuurlijk zout :wall: .
Nou ja voorlopig zal het wel bij waterijs blijven dan, de vriezer ligt er vol mee. Alle kleuren smaken en vormen
Rood shirt :shifty: :shifty: volgens mij heeft ze dat niet eens :shifty:
wat ik mij kan herinneren van vroeger toen ze bij mij eruit gingen was veel ijs, veel drinken en vla
ik geloof dat ik pas na een week weer wat wou gaan eten :oops:
Ik heb veel waterijs gegeten, en ook wat vla, en tomatencrèmesoep (afgekoeld). Mijn moeder kwam met rijstepap aan. Heel lief, maar dat lust ik niet. Maar ms is dat een idee?
Sterkte alvast!
ijs en koud drinken is altijd goed.
Yuri was een heel raar konijn die weigerde ijs en drinken maar at na een dag wel al brood, biscuitjes en snoepjes :mrgreen: :roll: :think:
Ik dacht dat gaat toch niet maar hij werd zo kwaad dat ik dacht nou dan ondervindt je het zelf maar…en weg de boterham. Het duurde even maar hij at hem op haha.
Hij is zeker een drietal dagen flink " ziek " geweest en veel geslapen. Daarna is hij langzaam op gaan knappen. Viel mij best tegen. Toen hij alleen aan zijn neusamandel was geholpen (hiervoor) was hij na een dag weer fit. Het verwijderen van de keelamandelen is pittig en pijnlijk…
Overigens was hij 2 jr en 3 mnd toen zijn keel en neusamandelen werden verwijderd.
vloeibaar
geen brood of vast voedsel
mijn meisie is nu bijna 1 week terug geholpen en het gaat niet lekker nog zie me bericht bij ziekenboeg