hallo
mijn zoontje jesse van tweeen half is de laatste twee maand continue ziek. we hebben in september last gehad van een bacterie en hebben daar antibiotica voor gehad, maar nog steeds klaagt hij over buikpijn , pijn bij het poepen , rugpijn . we hebben vorige week zijn urine nalaten kijken en zijn ontlasting maar dat was verder allemaal schoon , twee weken geleden haalde ik hem sòchtends uit bed en was er niks aan de hand en nog geen uur later heeft tie 39,9 koorts , gisteren ook weer zo in een keer hele hoge koorst, hij is er nu ook wat verkouden bij , loopneus en zon rare hoest , maar ook weer 39,7 koorst , zit er over na te denken om toch weer naar de huisarts te gaan aankomende week , hij eet niet zo goed als normaal en is alleen maar dwars , hij zit niet echt lekker in z
n vel zeg maar, mischien iets van bloedprikken of zo , ik weet het niet meer zo goed, zelf raken we nu ook ontzettend vermoeid want ik heb nog een zoontje van 4 maanden en samen zijn ze veel wakker snachts,,thije word wakker omdat jesse begint te huilen van buikpijn of iets anders,, volgens mij liggen die kinderen op een aardstraal of zo, hahhah twee onrustige mannen s
nachts, iemand een tipje mischien ? denk toch maar weer huisarts …alvast bedankt,
groetjes marlinde
last van z’n oortjes? daar hoort ineens hele hoge koorts en dan weer minder en dan weer hoog bij, klopt bij de rare hoest en verstopte neus. en het heerst. kortom, als hij koorts houdt (of weer krijgt) zou ik er toch weer even mee naar de huisarts gaan.
beterschap :hug:
:hug: :hug: daar wordt je echt enorrrrm moe van, ja 2 van die spookjes.
qua slecht in z’n vel en dwars kan ik me nog wel wat voorstellenals een beejte puberbokkigheid door de komst van de kleinste, maar die koorts hmtja, dat is toch raar zu je zeggen Ik zou idd toch even langs de huisarts gaan. Misschien knapt hij gewoon net niet lekekr genoeg op steeds en blijt hij daarom klungelen
Beterschap hoor!
hoiii
ben gisteren naar de huisarts geweest en hij heeft keelonsteking, weer een antibiotica heeft hij gekregen , hopelijk knapt hij snel weer op,
bedankt voor jullie reactie