ja hoor daar gaan we weer weer hou ik niks binnen en nu ben ik pas 6 weken en 2 dagen
de vorige keer ben ik ook zo ziek geweest en geen medicijnen die hielpen en dan ook nog eens een slechte echo met 12 weken al die tijd voor niks zo ziek geweest
ik ben zo bang dat het weer mis is en ik voel me zo :sick:
sorry voor het geklaag maar voel me even heel zielig
en ik MOET vandaag naar intervisie voor me opleiding en ik MOET me veranderplan af maken en ik MOET de 16e naar de laatste dag van de opleiding anders haal ik het niet je MOET aanwezig zijn.
nu hou ik op met klagen :oops:
:hug: :hug:
Ik weet helaas helemaal hoe je, je voelt. En ik was ook zo boos en teleurgesteld dat ik voor niets zo ziek was geweest. Ik dacht dat ik na de MK de misselijkheid beter kon verdragen omdat ik dan blij was weer zwanger te zijn. Maar dat was niet zo. Ik voelde me ook schuldig dat ik niet blij was en alleen maar ziek.
Ik heb geen echte tips. Probeer wel heel de dag slokjes water te drinken. Uitdrogen is ook niets. Al heb je maar water binnen dan is het goed.
En klaag maar lekker hoor!! Succes met alles wat nog MOET! :-*
dank je danielle lief van je :-*
ik maak me ook meteen weer zorgen en denk o jee de vorige keer was ik ook zo misselijk het zal toch niet weer mis zijn.
ik denk ook jammer voor me werk maar ik meld me wel ziek ik kan echt niet werken en die dagen dat ik moet doe ik wel met veel pijn en moeite want ik wil het gewoon halen.
knap echt op van jou berichtje jij hebt hetzelfde meegemaakt en de 2e keer is het wel goed gegaan gelukkig.
morgen de 1e echo
Deze keer is het goed meid!! :hug:
Heel veel sterkte…
Wat naar!! Helaas ken de misselijkheid maar al te goed.
Welke medicijnen heb je er de vorige keer gekregen?
Ik voor een goede echo!
Liefs Suzanne
dikke knuffel voor jou Bianca! :hug: :hug:
Had zo gehoopt voor je dat het deze keer beter zou gaan.
Misschien maakt een goede echo wat goed morgen? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Lekker even klagen hoor :hug:
Sterkte en beterschap :hug: :hug:
dank jullie wel jullie zijn lief :-*
meissie kom je alleen even een hele dikke :hug: geven :-*
:hug: :hug: weet precies hoe ellendig je je voelt, en dan heb je ook nog een klein meisje rondlopen ook :hug:
Weet niet of je deze tip al kent: hooggedoseerde vitamine B6 . Kijk maar eens op google, schijnt onderzocht te zijn dat het effectief is bij zwangerschapsmisselijkheid. En ik nam zelf nux vomica druppesl ( toen wist ik nog niet van B6 ).
dank je vlinder ik zal morgen eens naar de apotheek gaan :-*
helaas weet ook ik hoe je je voelt de hele zwangerschap van joya misselijk geweest … hopelijk zakt het over een paar weekjes bij jou af :hug: