Alvast even voorstellen.....

Hallo,

Zal me even voorstellen…

Ik ben Martje, 28 jaar en ben nog niet zwanger, denk ik…

Al een paar maanden gestopt met de pil en mijn cyclus bleef hetzelfde… Nu precies 2 weken overtijd en anderhalve week geleden een test gedaan (negatief). Misschien te snel?? Ik voel wel van alles, maar dat zit miss wel tussen mn oren??? Is er woensdag niks veranderd, ga ik naar de huisarts!!!

Dus is ff spannend!!!

Welkom en veel forumplezier

Kan iemand mij eens duidelijk vertellen wat je KUNT voelen in, zeg maar de 6e week??? Thnx

Welkom hier!!! :stuck_out_tongue:

welkom en veel plezier

Welkom en succes :thumbup:

welkom en veel plezier hier

Van harte welkom op dit leuke forum en veel kletsplezier hier!

Hopelijk is het snel raak!!!

Martje Welkom hier op het forum.

Wat kun je voelen in de 6e week? Ik denk dat dat voor iedereen verschillend is. Mijn zus is nu 6 weken zwanger en ze heeft het idee dat ze nu af en toe misselijk is (maar nog niet echt kotsmisselijk) door de zwangerschap.

Ik zelf heb eigenlijk vrij weinig last.

En er zijn ook mensen die kotsmisselijk zijn, vrijwel niets binnen kunnen houden. En er zijn nog veel meer dingen die je wel of niet kunt hebben.

Mijn borsten begonnen pas gevoeliger te worden in de 7e of 8e week. En weer een ander al voor de NOD.

Als de test negatief blijft kun je altijd nog bij de dokter langs voor een bloedtest. Ik heb namelijk wel eerder op het forum gelezen dat iemand pas bij 3 maanden eindelijk een positieve test had. Bij een bloedtest heb je (naar wat ik begrijp) dus zekerheid.

Maar het kan ook zijn dat je cyclus nu onregelmatiger is geworden. Zelf had ik dat vorig jaar ook. De eerste 4 maanden (hield het nog niet zo bij) was ik in het begin van de maand ongi. Daarna werd het 5 weken, 6 weken, 7 weken tot wel 8 weken. Ik naar de huisarts, maar dit komt vaker voor na pilgebruik. Het is alleen erg onhandig als je zwanger wilt worden, want wanneer is nu je eisprong?

Heel veel succes in elk geval met zwanger worden!

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

welkom en veel forumplezier.

Welkom!

helemaal spannend nu… heb heel sterk het gevoel vannacht ongi te worden…

ff spannend dus…

Hoi !

Welkom wens je heel veel plezier hier !

Welkom en veel schrijf en leesplezier

en weet je al meer???

groetjes kim