Hallo,
Ik ben hier al een tijd niet geweest,maar we zijn nu aan het proberen voor een tweede kindje…Mijn zoontje is inmiddels 2. Ik ben sinds mijn zoontje niet meer aan de pil gegaan(condooms gebruikt)en ben altijd erg precies met mijn menstruatie(meestal op de dag af) Nu ben ik 3 dagen over tijd en heb vanmorgen een test gedaan, welke negatief was. Heb ik nu te vroeg gestest??? Ik vind het erg raar dat ik over tijd ben en niet zwanger…Misschien nog ff afwachten en later weer testen?? Wat vinden jullie?
Gr Sheil
tja, het kan alle kanten op.
in het geval dat je wel zwanger zou zijn, is er blijkbaar nog niet genoeg HCG om dat aan te tonen in een test.
Ik zou over twee dagen weer testen dan zou het hcg in elk geval vedubbeld moeten zijn.
indien weer negatief, weer na twee dagen testen, tot je uitsluitsel hebt.
succes!!!
Misschien is je luteale fase aan de korte kant en is er nog niet voldoende hcg aanwezig?
Ze zeggen dat je hcg elke 2 dagen verdubbeld, dus ik zou over 2 dagen weer een test doen.
Het kan dat je (mocht je zwanger zijn) nog niet positief kan testen door een latere innesteling. Nog even afwachten dus :thumbup: :thumbdown: :thumbup: .
Hoi,
Ik wacht idd maar gewoon ff af. Nog steeds geen :evil: :twisted: …Laten we dan maar hopen dat het raak is, of dat ik toch nog :evil: :twisted: krijg, want dan kunnen we voor de volgende ronde,hahaa…
Gr Sheel