altijd poepen in de auto

Ik weet het inmiddels, maar echt handig is het niet. Als we met Noa in de auto zitten, gaat ze altijd poepen! :? Of we nu een half uur moeten rijden of 5 minuten, ze krijgt het altijd voor elkaar. En als we 6 keer weggaan met de auto, poept ze 6 keer. Heeeel handig als je naar de supermarkt gaat. Dan wordt het dus verschonen op de achterbank. Nu is het gelukkig nog niet zo koud, maar in de winter lijkt het me niet echt aangenaam. :mrgreen:



Nu heb ik vanmorgen even uitgeprobeerd wat er zou gebeuren als ik haar eerst in de maxicosi zou zetten en dan de spullen zou gaan pakken. Ik dacht dus dat het gewerkt had, want ze had gepoept, maar je raadt het al…in de auto dus gewoon nog een keer…en stinken :sick:

:lol: :lol: wel een erg leuke anekdote een oplossing heb ik helaas niet… :lol: :lol:

Nou moet ik zeggen dat ik er ook niet vanuit ging dat er iemand een bruikbare oplossing heeft. Tja, niet meer met de auto gaan, maar dat is niet zo praktisch.

helaas van mij ook geen tips maar moest er wel erg om lachen…wat grappig is dat zeg…hopen dat het snel overgaat dan maar .



:-* inge

mmmm bekent zeg…hihihi wij waren tot de conclusie gekomen dat het komt door het gebrom van de moter dat werkt volgens ons lekker laxerend hihihi geen idee of dat echt zo is hoor maar ja je zoekt toch een reden he :wink:

HIHI wat grappig (en lastig natuurlijk :wink: )



maarreh, waarschijnlijk is ze dus ontzettend relaxed in de auto dat ze gewoon alles kan laten waaien hihihihihi :mrgreen:

Ipv de spullen te pakken terwijl Noa in de maxicosi binnen wacht, de spullen pakken nadat je Noa in de draaiende auto hebt gezet. Dan verschonen voor je weggaat. Misschien helpt dat?



noot: wellicht geen goede optie om Noa alleen te laten in de auto als je in de stad woont. Ik woon op het platteland, is misschien toch anders.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ipv de spullen te pakken terwijl Noa in de maxicosi binnen wacht, de spullen pakken nadat je Noa in de draaiende auto hebt gezet. Dan verschonen voor je weggaat. Misschien helpt dat?



noot: wellicht geen goede optie om Noa alleen te laten in de auto als je in de stad woont. Ik woon op het platteland, is misschien toch anders.




Ik zou het hier wel durven, maar wat moet de buurt dan wel niet denken. Ik doe het maar even zo. We zien het wel. :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ipv de spullen te pakken terwijl Noa in de maxicosi binnen wacht, de spullen pakken nadat je Noa in de draaiende auto hebt gezet. Dan verschonen voor je weggaat. Misschien helpt dat?



noot: wellicht geen goede optie om Noa alleen te laten in de auto als je in de stad woont. Ik woon op het platteland, is misschien toch anders.




Ik zou het hier wel durven, maar wat moet de buurt dan wel niet denken. Ik doe het maar even zo. We zien het wel. :mrgreen:

Ik wilde vragen of je altijd op hetzelfde tijdstip gaat, maar ik begrijp al uit je verhaal dat ze op een autoloze dag dus niet zoveel poept.

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Heeft ze het trouwens zowel op de heen als op de terugweg?

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Heeft ze het trouwens zowel op de heen als op de terugweg?


Hihi, tja je kunt het maar ergens over hebben he?!

Maar voor de volledigheid, heen of terug het maakt niks uit.
Net nog toen ik van mijn ouders kwam. Ze lag al te slapen en ik moest haar dus wakker maken en ja hoor....ik was bijna thuis....gaat madam weer zitten poepen. En vrijdagnacht ook om half 1 toen ik van een verjaardag kwam. Normaal poept ze nooooit 's nachts.
Ze zal wel lekker zitten in de maxi cosi.

ik zit zo naar je avatar te kijken en ik moet wel lachen om dat typische gedrag van je mooie meissie!! :inlove:

ik heb misschien een oplossing voor je



ik heb een wipstoeltje met een tril apparaatje er op an altijd als ik alissa er in zette dan ging ze poepen en ik zette haar opok wel eens er in als ze die dag niet gepoept had en 10 a 15 min in de tril wipper en ja hoor ze had gepoept whahahah klinkt raar maar het is toch echt zo hoor hihihihi ik heb er een van de maclaren :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:mrgreen: Mooi verhaal voor in haar babyboek :mrgreen: Daar kan je haar later nog mooi mee plagen :wink:



Maar ik denk idd ook dat het met ontspanning te maken heeft, ze zit waarschijnlijk lekker in die maxi cosi. Mijn meisje poept bijna altijd tijdens het drinken, werkt ook laxerend.

Heb geen raad, maar vind het wel een heel apart verhaal :mrgreen: .

kindje alleen laten in auto :roll:



:naughty:





platteland of niet :hand:







sterkte met de stank :mrgreen: