altijd honger

hallo,mijn zoontje is nu 8 weken oud en krijgt nutrilon omneo.

hij weegt nu 4020kg.



zolas op de doos staat geef ik hem 5 flessen van 150 ml=165ml

als je het rekensommetje maakt

4020*150=603:5 voedingen=120



dus hij krijgt al meer …op zich geen probleem.

maar met die 165ml komt hij nog niet toe.



als hij nog maar wakker is ipv eerst wat rustig in de relax te zitten en rustig zijn pampertje verwisselen…maar nee brullen,duimzuigen,vuistjes maken en handjes in mondje.



en na de voeding kan ik dit ook allemaal niet doen ,want heeft wat reflux,krijgt wel gaviscon.



als ik hem na zijn eten(1 uur of 1.5u)later zijn pampertje doe of zijn badje geef,geeft hij nog dikwijls terug.



wanneer moet ik het dan doen?

voor voeding is echt niet te doen,wordt er zot van,en brult als hij in het badje zit ook dan.



dus 2 problemen…honger

kan geen dikkere voeding geven,want heeft al aptamil ar gehad ma kreeg problemen met stoelgang en enorme krampen.



probleem 2…wanneer zijn pampertje verversen en badje geven.

mensen met forte al geprobeert?

Hallo



Ricardo was ook zo een hongerige baby,…!

Ik ben toen Forte gaan gebruiken en dat maakte van de hongerige baby een tevreden baby. Al doe ik hem nog niet volledig op Forte maar ik mix het met de gewoon dit omdat de overgang voor hem best wel groot is/was!



RIcardo krijgt nu 5x 180+6 waarvan de nacht fles volledige forte waardoor hij een nachtje doorhaalt.

Maar soms drinkt hij die niet helemaal leeg omdat hij dan zo moe is,…en wij hem wakker maken voor die fles,…dus dat is een fles die niet altijd leeg gaat,…



Maar ik zou forte proberen en bij ons is het nu zo dat hij een half uurtje 45min voor zijn voeding wakker is,…wij hem dan ook in bad doen,…en dan voeden,…dat vind hij goed,…en dan is ie na zijn voeding nog 45min a een uurtje wakker,…dus

Weet je zeker dat het honger is???

Mijn zoontje vertoonde ook dit gedrag en daarom dacht ik ook dat hij honger had, dus gaf ik hem meer voeding. Maar het bleek dat hij huilde en zijn vuistjes zowat opat omdat hij last had van reflux.

Meer voeding geven verergerde het probleem alleen maar.

Hij krijgt n*trilon standaard met johannesbroodpitmeel erin. En 10 cc extra water omdat hij anders last krijgt van harde ontlasting.



Misschien moet je hem toch maar 1,5 a 2 uur na zijn flesje in bad doen. Soms is voeding teruggeven gewoon niet te voorkomen.

Bij Quinten kan ik anders wachten tot ik een ons weeg, want hij blijft voeding teruggeven tot aan zijn volgende voeding.

hey,

ja hij heeft wel zowat last van reflux.

ik gebruik nu nutrilon omneo.

maar blijft spugen,winderigheid en moeilijke stoelgang.

soms hoor ik hem wel slikken en zie hem wat herkauwen(maar nu niet constant)

soms denk ik dat er wat melk naar boven komt en terug zakt en dan zucht hij daarna.

nutriton of johannesbroodpitmeel kan hij niet tegen

gebruik nu gelilact(ongeveer zelfde als nutriton maar zonder bijwerkingen)

1 schepje …nog spugen

2 schepjes…soms nog spugen maar precies beter

alleen gebruik ik de s flessen van difrax en met de s speen gaat het heel moeizaam en met de m speen maar 10 min?

moet van de week naar osteopaat.

want al naar 2 kinderartsen geweest en die zeiden dat zolang hij niet huilt het niet verder oderzocht moet worden.



hij boert ook heel veel na de voeding en zelfs 1 a 2 uur na zijn slaap nog.

wordt soms ook wakker van de hik(ale toch heel veel)

sommige zeggen ,hij is bijna 3 maand dan is dit voorbij.

ons moeder(broertje had dit vroeger ook) zei dat ze er niets tegen kunnen doen buiten gaviscon.

want men broer is hier vroeger ook op getest geweest…