altijd dezelfde hulpmoeders op psz

Hier is het altijd dezelfde hulpmoeder die helpt met kerst, feestjes en andere leuke dingen. Alleen als er gepoetst moet worden, dan krijgt iedere ouder verplicht een zak speelgoed mee om thuis te wassen.



Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik graag wil helpen, maar ik krijg steeds te horen dat er al genoeg hulp is en er zelfs een wachtlijst is.





Hoe is dat op andere peuterspeelzalen?

Bij ons op de psz en nu op school komen er lijsten op het prikbord waarop iedereen kan aangeven wat je wil doen/ bijdragen (hier wordt er ook vaak gevraagd voor een feest dingen mee te nemen als een kerststol, mooie servetjes enz).

Daardoor wordt het wel ‘eerlijk’ verdeeld zeg maar, al ben je soms te laat natuurlijk.



Je zou zoiets wel voor kunnen stellen natuurlijk, aangeven dat je het jammer vindt dat het altijd dezelfde is, dat klopt natuurlijk ook niet. Als er een wachtlijst is zou het toch op zn minst om de beurt moeten gaan.



Het viel me hier overigens laatst wel op dat er een nogal overactieve klassenouder is die zelf allerlei activiteiten bedenkt (leuk op zich natuurlijk) en ook uitvoert… En dat haar naam altijd al op de lijsten staat als allereerste (volgens mij schrijft ze het gewoon op voor het opgehangen wordt). Ik was met een aantal andere ouders wle van plan dat gewoon te bespreken op een ouderavond.

ouderavond? Wat is dat?

Hier hebben ze daar nog nooit van gehoord, tenzij het lokaal gepoetst moest worden aan het einde van het schooljaar…

@Bagheera wrote:

ouderavond? Wat is dat?

Hier hebben ze daar nog nooit van gehoord, tenzij het lokaal gepoetst moest worden aan het einde van het schooljaar…




Op een PSZ gebeurt dat geloof ik niet…

Ik ben sinds een paar maandjes de nieuwe voorzitter van de oc van onze PSZ,maar dat houdt bar weinig in…

Op de poetsavond ben je dan meestal de enige…dit keer leek het mee te vallen…er stond toch nog een leuk clubje,onddanks NED-JOE WK…hebben gewoon snel gepoetst en zijn snel voetbal gaan kijken thuis…hahaha…



Andere activiteiten heb ik nog niet meegemaakt…zal het dit jaar met sint en kerst wel merken…

Hier zijn er wel ouderavonden voor psz.

Maar goed, als die er niet zijn is er vast een ander moment om het te bespreken, iig met de juf.

hier zijn het ook altijd dezelfde maar dan meer omdat de rest gewoon niet komt