alternatief voor zoogcompressen

Wie heeft er de gouden tip wb zoogcompressen?

De borstvoeding gaat heel goed, en de borsten zijn goed gevuld. Wat weer een nadeel heeft dat ik aardig doorlek. Ze blijven ook nooit zitten zoals het hoort. Ik heb die van natusan gebruikt, maar daar kreeg ik hele weke tepels van, en nu die van AH. en soms als ik ga slapen gebruik ik maandverband :shifty: :mrgreen: :lol:

Nu wil ik eigenlijk van die wasbare zoogcompressen kopen, en ik heb weleens wat gehoord van lilypadz.

Graag jullie ervaring :-* alvast bedankt

Ik heb geen ervaring met die wasbare, maar ik heb de zoogcompressen van de DA en daar ben ik erg tevreden over. Ik vernieuw ze wel heel vaak, als ze nat zijn dan gaan er nieuwe in. Ik denk dat je van die wasbare nog heel wat in huis moet hebben om er mee te kunnen doen. :think:

als je beel lekage hebt werkt lilipadz niet zo geweldig vind ik…

ik gebruik de zoogcompressen van natusan,die zijn toch het beste en snacht slaap ik met een topje(microfiber,seeamless van zeeman , paar euro :thumbup: ) aan en stop ik er nog opgevouwen spuugdoekjes bij achter anders wordt snachts de hele boel kleddernat met BV :mrgreen:

die lilipadz vind ik rommel! Toen ik nog zwanger was plakten ze regelmatig vast aan de tepels waardoor ik het er echt vanaf moest trekken…met soms kapotte tepel tot resultaat.

En met de bv lek je nog gewoon… Ik gebruik zoogkompressen van de ah!

ik gebruikte gewoon tot stukjes verknipte navelbandjes en hydrofielluiers :shifty: en snachts een grote dubbelgevouwen badhanddoek :shifty:

en wegwerp is wel ideaal hoor, ik denk dat je tepels vooral zacht worden doordat ze vochtig blijven…ff aan de lucht drogen na het voeden :mrgreen:

bedankt dames,

dus geen lilypadz :thumbdown:

hempjes van de zeeman heb ik ook :thumbup: en bij babywalz heb ik voedingsbh’s gekocht voor maar 15 euro :thumbup: maar daar slaap ik niet mee.

dus het word gewoon spugdoekjes of stukken handoek :mrgreen: