Alternatief voor Koningin Julianatoren in Apeldoorn

hoi, met de C1000 actie Dagje Uit heb ik kaartje gekocht voor Koningin Julianatoren. Komende zondag had ik destijds uitgekozen. Nou zijn de weersvoorspellingen niet echt heel goed, wordt regen voorspeld :frowning:

Zit er nu aan te denken om er maar heen te rijden, en als het echt heel erg regent, iets anders te doen. Weet iemand een alternatief? Is daar een leuk zwembad ofzo? Jayden is dol op zwemmen…

Alvast bedankt!!

hoi,

in Deventer heb je de Scheg. Dat is erg leuk, maar wel vaak heel druk. anders heb je nog Kids Playground in Apeldoorn of het Malkander (ook een zwembad)

Suzanne

Schateiland Zeumeren?

Dat ligt op de route A1 richting Apeldoorn, erg leuk.

Moet je maar eens googlen.

Is overdekt, niet echt zwembad, wel waterpret…

zijn we van het voorjaar geweest en was echt superleuk!

thanks voor de tips meiden! Hier kan ik wel wat mee! :slight_smile:

@Cell wrote:

Schateiland Zeumeren?

:thumbup: is inderdaad héél erg leuk! De oudste is daar afgelopen zomer met een feestje geweest en ze heeft het er nog over :mrgreen:
Tipje: wel droge kleren meenemen :angel:

Maar hoop voor je dat het toch redelijk mooi weer wordt; Julianatoren is ook geweldig! En 't zou zo zonde zijn, vooral omdat je de kaartjes dus al hebt gekocht...

@Jiska wrote:

@Cell wrote:
Schateiland Zeumeren?

:thumbup: is inderdaad héél erg leuk! De oudste is daar afgelopen zomer met een feestje geweest en ze heeft het er nog over :mrgreen:
Tipje: wel droge kleren meenemen :angel:

Maar hoop voor je dat het toch redelijk mooi weer wordt; Julianatoren is ook geweldig! En 't zou zo zonde zijn, vooral omdat je de kaartjes dus al hebt gekocht...

ja... gelukkig had ik genoeg vouchers destijds en heb ik ze met 15 euro korting per kaartje kunnen bestellen :) dus betallen nu maar 4,95 ipv 19,95 :dance: maar toch, niet gaan betekent weggegooid geld PLUS of thuisblijven, OF naar elders wat wéér geld uitgeven op gaat leveren :mrgreen:

:wink: ah joh, en desnoods gaan jullie alleen in het spookhuis en lekker een hapje eten… er zijn ook meerdere voorstellingen per dag, ook overdekt. Maar het overgrote deel is buiten :?

1 voordeel als 't slecht(er) weer is: weinig tot geen wachtrijen :mrgreen:

altijd positief blijven he :mrgreen:

nou, uiteindelijk zijn we gisteren toch gewoon geweest en hebben we een onwijs leuke dag gehad!! :dance: waren er om 11 uur, en om kwart voor 2 begon het te regenen.