alsof ik weer een dreumes heb :-S

Volgens mij gaat iedere dreumes wel door de fase “IK HAAT TANDENPOETSEN” heen.

Mijn tigo dus ook, met uiteindelijk houtgrepen om te kunnen poetsen. Dat is vanzelf allemaal weer goedgekomen gelukkig.

Maar nu is tigo 5 en was zijn teletubbie tandenpasta op. Dus tijd voor de volgende fase en tandenpasta voor 5-12 jarige…

Maar ja, dat smaakt wel ff anders… Heb nu wel een smaakje gevonden die mierzoet smaakt (eigen merk van kruidv*t) maar het is nu 2 keer per dag strijd om het tandenpoetsen.

Meneer houdt gewoon zijn kaken opelkaar… en na wat dreigementen lukt het wel maar doe het liever anders…

Hij is echt te groot voor de houtgreep :smiley:

Zou dit uiteindelijk ook vanzelf overgaan???

Pff vermoeiend zoiets. Helpt het niet als jij zijn tanden poetst en hij tegelijk die van jou?

Ik heb Luca vanaf het begin peuter tandpasta van Elmex laten gebruiken.

Hier zit een lichte mentol smaak aan en zo moet hij straks dat mierzoete van die gewone kinderpasta;s niet afleren (bah wat ruiken die pasta’s vies, net bubbelgum :sick: )

Het poetsen op zich was hier ook altijd een strijd zeker als je echt overal bij wilt komen en je niet na 2 poetsbewegingen al weer moet stoppen.

Ik heb daarom een electrische tandenborstel gekocht van het Kruidvat merk (kost niet zoveel).

Het ding op zich was al genoeg om Luca zijn aandacht te krijgen en het kleine borsteltje maakt het ideaal om overal bij te kunnen.

En aangezien dat ding zoveel bewegingen per seconden maakt is het niet zo erg als je niet 2 min poetst.

hee, electrisch…

dat is wel een goed idee… Als die strijd hier nog lang doorgaat is dat zeker het overwegen waard

Hier ook elektrisch gaan poetsen, werkt echt :thumbup: