alsnog naar het cb?

dag dames, zit hier al een tijdje mee maar ik kom er zelf niet uit.



Alaina is na een paar CB bezoeken niet meer gweest. niet omdat ik lui was of geen zin had, maar werd moe van het gezeur. (het kwam er op neer dat mama’s van 19 niet voor kindjes kunnen zorgen etc).

ik heb me dit erg aangetrokken en ben helemaal niet meer geweest. ze heeft enkele inentingen gehad maar de laatste 2 ‘briefjes’ zitten nog in het cb boekje en heeft ze dus niet gehad. ook de 1.5 jaar controle hebben we niet eens een afspraak voor gehad ook.



nu ben ik verhuisd en wil toch graag weten of ik alsnog die prikken zal gaan halen met haar? ik wil zowiso langs om in het algemeen te weten hoe het met haar gaat enzo, maar vooral die inentingen zitten me dwars. heeft dat nog zin? heb ik nu iets gevaarlijks gedaan?

Nah, wat raar dat ze je dat gevoel geven!! Hopenlijk is dat op dit cb beter.





En nee, hoor, je hebt niks gevaarlijks gedaan. Gewoon bellen naar dit cb en zeggen dat het prikschema een beetje achterloopt en je dat zo snel mogelijk weer op wilt gaan pakken.

Afspraken op het cb zijn overigens niet verplicht (en zo ook het prikken niet) dus als je deze niet wilt dan kun je dat ook gewoon zeggen.

Hej,



Ik zou denk ik eens bi je nieuwe cb gaan vragen over hoe en wat. Volgens mij kun je gewoon die inentingen nog halen, hoor.



En ik snap volledig dat je niet meer bent geweest…Zo horen ze niet met je om te gaan. Hopelijk gaan het cb in je nieuwe woonplaats anders met je om.



Ik zou dus gewoon even bellen en de situatie uitleggen.



Groetjes

Yvonne

ik wil zowiso graag gaan voor het wegen en meten en ontwikkeling enzo.

prikjes ook maar als het verder geen zin meer heeft of om een andere reden afgeraden word…



bij wie moet ik me trouwens melden? ik kan via internet geen cb vinden. dus probeer er zo maar via de huisarts achter te komen.



bedankt voor de antwoorden :-*

De prikken kun je naar mijn weten ook door de huisarts laten doen :slight_smile:

Trouwens belachelijk dat ze zo tegen je deden. Leeftijd is ook zo allesbepalend :roll:



Snap best wel dat je niet meer wilde als ze je alleen maar onzeker maakten.

prikken kan je gewoon bij je HA halen , ook tjekt die je kleintje …



ik weet hoe je je voelt , ik was 18 toen dominque geboren werd , ik hield er bijna een minderwaardigheids complex aan over …



MAARRRR … ik ken meerdere “oudere” moeders die het net ff iets minder goed doen als ik , waardoor ik lekker in mn handjes knijp.



een klop op mijn schouders , goe gedoan wijffie :thumbup:



leeftijd zegt geen ene moer , je bent een topper :thumbup:

:slight_smile: :-*



ben er nu wel iets meer zekerder over. ik vind dat ik het best aardig doe als het ‘ongeschoolde jonge meisje’, (nou ben ik toch trots op mn 4 havo certificaat pff) en ze kom(en) hier niets te kort. maar dat soort opmerkingen hakken er gewoon altijd in, ookal probeer ik ze te negeren.



woon nu zo een 140 km verderop dus durf het nog wel eens aan. ik moet in november toch weer naar het cb, dus wil wel graag kennismaken.

ze bellen me morgen terug voor een afspraak want het bureau hier was niet bereikbaar telefonisch.



thnx voor de lieve berichtjes :slight_smile:

:thumbup:

Goed gedaan meid, gewoon nieuwe start maken.

CB’s horen naast je te staan en je te helpen. Ik ben benieuwd hoe je ervaring zal zijn. Wanneer heb je een afspraak

geen idee nog, ze zouden me terugbellen deze week, dus wacht nog even af, anders bel ik maandag nog eens.

wil er graag al zijn geweest (en het liefst me al op mn gemak voelen met alles wat me onzeker maakt en gaat maken), en kennis gemaakt hebben voordat de baby komt over 4 maandjes.