als strippen niet lukt

Nou ik werd vandaag gestript.



Helaas niet gelukt, ben nog lekker potdicht (1 cm ontsluiting wel vanwege de eerste). Vind het wel jammer, maar had ook niet te veel verwacht. Loop nog niet over tijd, maar ze wilde toch proberen vanwege de vele voorween al ruim 3,5 weken !



Vond het niet zo vreselijk pijnlijk, maar ook geen prettig gevoel. Omdat het helemaal bij mijn rug lag zeg maar moesten ze toch een heel stuk wroelen.



Nu heb ik echt rugpijn en onderbuikpijn, komt dit nu doordat ze heeft zitten te voelen of … ? Ik ben nooit eerder gestript dus ik heb geen idee hoe jullie het daarna ervaarde als het niet lukte.

Ik heb er geen ervaring mee meid, maar wel jammer dat het niet gelukt is. Dus er was niet meer ontsluiting ook, nou, schiet niet erg op zo he :hug:

Sterkte meid, wat is nu de volgende afspraak?

Gewoon volgende week weer controle en gaan ze weer proberen.

Ben benieuwd. Jelle kwam zelfs met 39 + 6.



Heb met Tamara al gewed :mrgreen:

Ze denkt dat het voor 40 weken wel gebeurd, … hihi. We wachten maar braaf af, in elke geval gaat het gelukkig geen WEKEN meer duren.

:-*

ik ben bij allebij debevallingen gestript en bij bijde bevallingen is na een paar uur alles vanzelf op gang gekomen , dus bij mij is het altijd goed gegaan dat strippen :think:

Bij mij lukte het strippen ook niet omdat alles nog potdicht zat.

Maar dat gevoel in je buik herken ik wel, ik denk toch dat dat komt omdat ze er bezig zijn geweest. Ik had ook wat bloedverlies daarna. Later hebben ze nog een keer geprobeerd te strippen, weer niet gelukt. Toen overdracht aan gyn en die hebben het ook weer geprobeerd, dat ging ietsje maar heeft eigenlijk ook niks geholpen. Nathalie is uiteindelijk met 42+4 geboren.



Succes voor straks!!!

:shock:



Lekker zoveel weken …



Over tijd lopen vind ik niet zo een ramp voor mijn gevoel.

Zoveel mensen hebben dat wel.



Zit meer mee met dat ik al een zwaar kind gebaard hebt, mijn eerste dus. Die kwam met 39 + 6. Ik moet dus niet aan denken nog verder over tijd te gaan lopen, want zo een 2 weken geleden werd het al geschat op 7,5 pond. Dus bepaald klein is het niet. Wil wel de natuur nog even laten proberen, maar tot 42 weken er mee lopen :shifty:

Gewicht maakt niet zoveel uit, het gaat om het koppie.

Nathalie was 53 cm en 3700 gram bij haar geboorte.

Ik moet zeggen dat ik het niet echt fijn vond overtijd te lopen zolang. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik de hele zwangerschap beroerd en misselijk ben geweest en ik dat gewoon echt zat was. Ik denk dat dat echt het ergst was. Ik vond het aan de andere kant wel weer fijn dat ik nog zolang “alleen” van mijn kindje kon genieten :mrgreen:

Ja ik ben het ook best zat, ik vind het wel prachtig een zwangerschap, hoe alles ontwikkelt etc. Maar met die voorweeen, mijn bekkenpijn, niet veel meer kunnen al vroeg, nee dat is niet leuk.



Nou de hoofdomtrek van de kleine is al groot hoor, ik weet niet zo uit mijn hoofd, want die papiertje ligt bij de VK.



Jelle was 53 cm en woog 4510 gram, en ze willen dus ook dat ik in het ziekenhuis beval vanwege weer kans op een groot kind, ik ben ook flink ingescheurd geweest bij Jelle. Dus ze willen het voor de zekerheid, vind ik ook best fijn, maar ja, dan moet ik zeker niet aan denken om over tijd te lopen … :eh:

met 40 wk gestript…

met 41 wk gestript…

met 43 wk bevallen



bij mij hielp het voor geen meter… :cry: