als strippen niet lukt

Nou ik werd vandaag gestript.



Helaas niet gelukt, ben nog lekker potdicht (1 cm ontsluiting wel vanwege de eerste). Vind het wel jammer, maar had ook niet te veel verwacht. Loop nog niet over tijd, maar ze wilde toch proberen vanwege de vele voorween al ruim 3,5 weken !



Vond het niet zo vreselijk pijnlijk, maar ook geen prettig gevoel. Omdat het helemaal bij mijn rug lag zeg maar moesten ze toch een heel stuk wroelen.



Nu heb ik echt rugpijn en onderbuikpijn, komt dit nu doordat ze heeft zitten te voelen of … ? Ik ben nooit eerder gestript dus ik heb geen idee hoe jullie het daarna ervaarde als het niet lukte.

Ik heb er geen ervaring mee meid, maar wel jammer dat het niet gelukt is. Dus er was niet meer ontsluiting ook, nou, schiet niet erg op zo he :hug:

Sterkte meid, wat is nu de volgende afspraak?

Gewoon volgende week weer controle en gaan ze weer proberen.

Ben benieuwd. Jelle kwam zelfs met 39 + 6.



Heb met Tamara al gewed :mrgreen:

Ze denkt dat het voor 40 weken wel gebeurd, … hihi. We wachten maar braaf af, in elke geval gaat het gelukkig geen WEKEN meer duren.

:-*

ik ben bij allebij debevallingen gestript en bij bijde bevallingen is na een paar uur alles vanzelf op gang gekomen , dus bij mij is het altijd goed gegaan dat strippen :think:

Bij mij lukte het strippen ook niet omdat alles nog potdicht zat.

Maar dat gevoel in je buik herken ik wel, ik denk toch dat dat komt omdat ze er bezig zijn geweest. Ik had ook wat bloedverlies daarna. Later hebben ze nog een keer geprobeerd te strippen, weer niet gelukt. Toen overdracht aan gyn en die hebben het ook weer geprobeerd, dat ging ietsje maar heeft eigenlijk ook niks geholpen. Nathalie is uiteindelijk met 42+4 geboren.



Succes voor straks!!!

:shock:



Lekker zoveel weken …



Over tijd lopen vind ik niet zo een ramp voor mijn gevoel.

Zoveel mensen hebben dat wel.